Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wwillemijn schreef:Ik heb nu simpele husks besteld. Het type dat per 2 wordt verkocht. In de hoop dat die wel goed passen. Hiervoor de duurste versie gehad en snel weer verkocht ivm pasvorm bij mijn paarden. Was wel erg fan omdat de benen er gewoon. Droog onder vandaan komen.
Ir1ne schreef:Wie heeft hier een tip voor betaalbare springschoenen die geen water opnemen?
crazygirl1 schreef:Ben benieuwd geworden naardie Husks. Wat is hetverschil tussen de PURE en TITAN versie? Behalve dan dat de pure enkel wit zijn en de titan zwart. Ik zie ook 'schooling' en 'all purpose', waarom?
Ir1ne schreef:Wie heeft hier een tip voor betaalbare springschoenen die geen water opnemen?
Spessie schreef:Ir1ne schreef:Wie heeft hier een tip voor betaalbare springschoenen die geen water opnemen?
Ik heb de springschoenen van Westropp. Beide versies. Zijn super fijn. Schuren niet. De rubberen/kunststoffen gebruik ik bij natte, modderige bodem en als ik het water in ga. Blijft geen zand aan hangen, dus geen geschuur!