Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlueMilk schreef:Zijn er hier nog mensen lid van de FB groep 'Eskadron for sale or buy BE & NL' ?
De prijzen die daar gehanteerd worden voor sommige dekjes is toch echt niet meer normaal ? Of ben ik de enige die daar van opkijkt ?
The_Cat schreef:Wat me zo stoort is dat er zo van die kinderen die prijs vragen voor hun overduidelijk gebruikt dekje. Als het een echt collectors item is, dan moet dat nieuwprijs zijn, ingepakt en kaartjes er nog aan. Iets gebruikt verliest waarde
en persoonlijk zou ik dat er nu ook niet aan geven, liever 3 andere dekjes dan.
Ik ben benieuwd of er een nieuwe collectie uitkomt van subscribesport; sinds hun 2016 in korting staat
Janine1990 schreef:Ik heb dit jaar een paar keer een Anky dekje gebruikt tijdens shows, onder mijn Fryso zadel kwam hij nog wel een eindje uit... Dus lang genoeg... (bij interesse heb ik eventueel wel een foto)
Qua pasvorm vind ik het niet echt wat, er zit wel een rugvorm in hoor. Maar ik kan niets met dat dikke spul![]()
Even met betrekking tot collectors items van Eskadron, die dekjes worden toch sowieso gebruikt? Wat heb je anders aan dat prachtige spul? Of ben ik daar te blond voor?