Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lonan schreef:Ik lees al heel lang mee, ik vraag me af, hoeveel creaties blijven er nu echt mooi na gebruik ?
Net klaar ziet het er allemaal schitterend uit natuurlijk maar hoe zit het na gebruik?
MelissaV schreef:Klopt, nu hij echt goed gedroogd is ziet hij er al een stuk natuurlijker uit. Kom er nu alleen achter dat er geen springsingels bestaan in die kleur en die maat
Leen schreef:MelissaV schreef:Klopt, nu hij echt goed gedroogd is ziet hij er al een stuk natuurlijker uit. Kom er nu alleen achter dat er geen springsingels bestaan in die kleur en die maat
Gewoon vervenHet zal wel afgeven op de stukken waar je paard de singel raakt bij het springen, maar opzich zie je dat toch niet en je kan het makkelijk bij verven.
Leen schreef:Weet je wat je kan doen, een zo kort mogelijke singel nemen, naar een zadelmaker/lederbewerker/schoenmaker gaan en vragen om de elastiek weg te nemen. Ze zetten er dan een stuk van stevig band in plaats van de elastiek. Misschien dat er wel iemand gewoon het leder in 2 snijd zodat en niet eens band tussen moet. Hun kan je dan ook vragen om het in te korten tot 95.
Kostte volgens de zadelmaker maar 20 euro om het te laten doen, alleen heb ik het nooit laten doente lui om de singel te brengen