Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mrijn schreef:Ik wil juist geen steun aan mijn benen. De pad is voor mij puur om te voelen wat mijn paard onder me doet om zo mijn zit en mijn gevoel te verbeteren. Ik zal het vooral in stap gebruiken.
@bz: ik kan me voorstellen dat iedereen voor de nieuwe en kekke modellen gaat. Het basicmodel bestaat volgens mij al een paar jaar. Zou je voor mij willen informeren of ze op voorraad zijn? Als ik zou mogen kiezen, zou ik er graag een willen met zwart bont.
uudje schreef:Mrijn schreef:Ik wil juist geen steun aan mijn benen. De pad is voor mij puur om te voelen wat mijn paard onder me doet om zo mijn zit en mijn gevoel te verbeteren. Ik zal het vooral in stap gebruiken.
@bz: ik kan me voorstellen dat iedereen voor de nieuwe en kekke modellen gaat. Het basicmodel bestaat volgens mij al een paar jaar. Zou je voor mij willen informeren of ze op voorraad zijn? Als ik zou mogen kiezen, zou ik er graag een willen met zwart bont.
volgens mij staat er zo'n '' simpele'' te koop op marktplaats zo goed als nieuw.
pmarena schreef:Ik heb wel een Butterfly zonder Plus, in bruin met een naturel zitting, die als minimum voor 250 euro ipv. 380 weg mag....de wrongen daarop zijn zacht. Maar is toch weer heel wat anders dan wat je zoekt
pleiada schreef:Waar heb je het gaucho zadel gekocht?Ik ben benieuwd naar hoe hij gaat bevallen!
uudje schreef:Buiten de foto die pmarena hier plaatst, vind ik het zadel alles comfortabel ogen, voor me zelf niet maar ook voor het paard niet, denk dat dit ook niet bepaald de druk goed verdeeld, zou dan liever voor de iberica kiezen. Ik rijd trouwens al een paar jaartjes boomloos en nog nooit druk plekken gehad. drukplekken komen meestal door verkeerd gebruik van het zadel.
Maar gelukkig hoef ik niet zo'n ghauso zadel te rijden, en wat de een niks vind vind een ander wel prettig natuurlijk.