kay27 schreef:Ja, ik vind dat wel normaal Zinn, maar ik zou gewoon je instructrice wel gelijk vanaf begin klaar laten staan, en dan mee laten kijken zo gauw je erop gaat. Ik vind het volkomen normaal dat je even gaat rijden nadat het zadel helemaal klaar is. Ik snap wel dat ze er niet extra op wil wachten als je instructrice nog zou moeten komen, maar of je moeder nu meekijkt of je instructrice, dat moet haar niks uitmaken.
Je mag gewoon niet rijden van haar, daar wil ze niet op wachten, begrijp ik dat goed?
edit: je hebt je bericht veranderd. Ik zou dus mijn instructrice gelijk vanaf 6 uur aanwezig laten zijn, dan kan ze er geen probleem van maken. Ik snap wel dat ze niet wil wachten tot je instructrice ook kan.
Zinn schreef:zo vat ik het idd ook op...
Dan vatten jullie dat beiden verkeerd op... Waarom zou je wel niet mogen rijden van haar?? Zinns (en tevens ook mijn) fitter is trouwens zelf ook kundig genoeg om te weten wanneer een paard goed beweegt. Ze prikt zelfs vaker een moeilijk punt aan dat menig instructeur nog niet opgemerkt had.
Maar ik begrijp best dat je je eigen instructrice er graag bij zou hebben. Over de gemaakte afspraak zou ik me niet te veel zorgen maken. Je fitter is heus niet op 10 min klaar. Ze komt op stal aan, maakt een babbeltje, checkt je paard en gaat dan je zadel in elkaar steken en extra uitleg geven. Tegen de tijd dat jij erop zit, is het al lang half 7 geweest en is je instructrice er. Maak je daar maar geen zorgen over...!