Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
garffpamela schreef:Willen jullie meekijken. Moet de neusriem iets lager?
Hij doet een beetje gek met zijn mond, maar hij had ook voor het eerst een bitje in.
[ [url=m/SsV36n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NxOIfl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7lihOW.jpg]Afbeelding[/url] ]
J0anieke schreef:Ligt hij wel recht? Aan de ene kant ligt de neusriem echt tegen t jukbeen aan en aan de andere kant ligt die een stukje lager. Vind de kant waar die niet tegen t jukbeen aanligt mooier liggen.
ViveChopin07 schreef:De kwaliteit van het leer zal idd niet te vergelijken zijn, maar dat kun je ook niet verwachten met die verschillen in prijs. Ik ben benieuwd of mijn paard met een model als de Sedna wat fijner gaat lopen. Wie weet als het bevalt nog een keer aan de High Jump
ViveChopin07 schreef:[ [url=m/zHjsnA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zit het hoofdstel zo goed? Ik vind hem bij de bakstukken en neusriem een beetje vreemd zitten, alsof het teveel op elkaar ligt
ViveChopin07 schreef:Ik ga het hoofdstel inderdaad ook terugbrengen, het is helaas niet wat ik had gehoopt. Net als de micklem geen succes bij mijn paardmocht er iemand nog een suggestie hebben voor een goed anatomisch hoofdstel die wellicht zou kunnen werken voor mijn paard..
Charlotte446 schreef:ViveChopin07 schreef:Ik ga het hoofdstel inderdaad ook terugbrengen, het is helaas niet wat ik had gehoopt. Net als de micklem geen succes bij mijn paardmocht er iemand nog een suggestie hebben voor een goed anatomisch hoofdstel die wellicht zou kunnen werken voor mijn paard..
Ik heb eerst zo’n zelfde hoofdstel geprobeerd, maar die vond ik ook niet fijn zitten. Daarna de Chester van Hooks en die zat heel mooi. Daar liep het paard ook heel fijn op.
[ [url=m/V9poQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eWA1n4.jpg]Afbeelding[/url] ]