Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Ik twijfel om de recuptex outdoor te kopen voor mijn merrie met artrose in de rug. Ik vraag mij alleen af of zo'n therapie deken ook werkt als je paard een flink dikke wintervacht van zichzelf heeft? Iemand ervaring hier mee of enig idee?
Jonnekee schreef:Ik heb de andere 2 recuptex dekens ook de gewone en de light, beide maat 195 maar toch vind ik de light krapper vallen, de gewone ligt heel mooi, dus ik twijfel qua maat 195 of 205
Al wacht ik nog even tot black friday of er 30% op komt
Tancreda4 schreef:Jonnekee schreef:Ik heb de andere 2 recuptex dekens ook de gewone en de light, beide maat 195 maar toch vind ik de light krapper vallen, de gewone ligt heel mooi, dus ik twijfel qua maat 195 of 205
Ik heb de outdoor vandaag gepast. En ik heb de mesh zweetdeken van recuptex. De outdoor valt idd een stuk ruimer dan de zweetdeken versie. Die laatste zit echt strak en de outdoor lijkt bijna te groot... lijkt wel bijna een maat verschil, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Tancreda4 schreef:Jonnekee schreef:Ik heb de andere 2 recuptex dekens ook de gewone en de light, beide maat 195 maar toch vind ik de light krapper vallen, de gewone ligt heel mooi, dus ik twijfel qua maat 195 of 205
Ik heb de outdoor vandaag gepast. En ik heb de mesh zweetdeken van recuptex. De outdoor valt idd een stuk ruimer dan de zweetdeken versie. Die laatste zit echt strak en de outdoor lijkt bijna te groot... lijkt wel bijna een maat verschil, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.