Klopt ik moet nog even wat aanpassen aan de inlages. Mijn merrie heeft een iets wat hollen rug en precies waar het zadel omhoog komt loopt haar rug ook iets omhoog
Erg leuk paard heeft op die foto wel wat weg van mijn konik!
kwita
Geplaatst: 12-01-17 20:42
Deze( het barefoot zadeltje) raad ik echt ieder beginnend ruiterje aan , het zit stevig en veel houvast. De pony vind het heerlijk zitten, maar draagt er voor normaal gebruik een dikke pad onder dit was voor de foto net niet mooi.
Sinds deze week een nieuwe pad van Kifra Moest natuurlijk uitgetest worden! Past perfect onder een Barrydale maat 2, helemaal happy ermee.
Pony heeft overigens 4 maanden stil gestaan (brave pony!) en ik ben intussen 13 weekjes zwanger. Nog een paar maanden genieten van de ritjes op haar rug ... (Maar we krijgen er natuurlijk wel iets mooi voor in de plaats! )
Ah dat staat mooi zeg! En gefeliciteerd! Zou leuk zijn als je het nog een poosje volhoudt met rijden maar best kans dat het nu na die eerste 3 maanden snel minder comfortabel aan gaat voelen als je meer doet dan wat stappen Maar sommigen houden het heel lang vol dus spannend!
Die Kifra pad heb ik ook onder m'n Barrydale maat 2 liggen! Heb er zelf een lusje achterop gezet zodat de pad ook recht onder het zadel blijft liggen. Met zo'n speciaal kattenkammetje blijft de vachtonderzijde trouwens prima schoon ipv aankoeken. Omdat ze in de aanbieding waren heb ik de pad ook in het paars besteld
Leuke setjes komen hier voorbij zeg! En wat een toffe pad missanita84!
Mijn puppy heeft een nieuw zadel, tweedehands maar weinig gebruikt in Duitsland gevonden. (Zo jammer dat ze in maat 1 amper tweedehands te vinden zijn in Nederland! ) Tweede keer ever met zadel op, ik ben trots
Mooie foto's komen er weer voorbij! @moriYT haha die tong!
Hier ik op de Ghost Firenze Piccolo. Pony 2e x onder het zadel. Heerlijk beestje Voor mij ook pas 2e x op dit zadel. Drafje ook al gedaan. Schuift nog wel iets zijwaarts, dus binnenkort even testen met m'n burioni pad of dat stabieler ligt. Pony is nogal rond maar gelukkig boeit t schuiven haar verder niet. Onderlegger die ertussen zit heeft inlages en heb nagevraagd of dit voldoende was.