Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Is er een lijstje met fitters ergens
Dat ik eens kan kijken wie er in de regio komt
De kans is aannemelijk dat ik terug op een WoW ga
rumay schreef:Helaas ga ik mijn WOW te koop zetten, hij blijft naar voren schuiven ondanks alle maatregelen die zijn genomen, na een controle gaat het een week goed en dan na de eerste galop zit ik weer op zijn nek.
Mijn paard heeft de singelplek ver naar voren liggen wat bij het aansingelen het zadel al iets verschuift en na stap en draf iets meer naar voren schuift en na de galop kan ik opnieuw zadelen.
meerdere singel ophangingen geprobeerd, meerdere types singel geprobeerd, het blijft waardeloos.
Nu een ander zadel laten opmeten die compleet (ook de boom) op maat wordt gemaakt voor mijn paard en mij.
rumay schreef:Helaas ga ik mijn WOW te koop zetten, hij blijft naar voren schuiven ondanks alle maatregelen die zijn genomen, na een controle gaat het een week goed en dan na de eerste galop zit ik weer op zijn nek.
Mijn paard heeft de singelplek ver naar voren liggen wat bij het aansingelen het zadel al iets verschuift en na stap en draf iets meer naar voren schuift en na de galop kan ik opnieuw zadelen.
meerdere singel ophangingen geprobeerd, meerdere types singel geprobeerd, het blijft waardeloos.
Nu een ander zadel laten opmeten die compleet (ook de boom) op maat wordt gemaakt voor mijn paard en mij.
Maris schreef:Zinzi_jewel schreef:Heb weer een WoW
Nu eens aan n grotere head plate komen
De 22e komt de fitter om eea goed af te stellen .
Maar met een grotere head plate kan ik aan de slag alvast
Jeempie, dat doe je snel ! Maar je wist waarschijnlijk ook nog precies wat je nodig had voor je paard ?!
rumay schreef:bulck dan doe ik alles tijdens de check ook galop maar na ca 1 week gaat het zadel verlopen en als ik dan stap en draf heb gedaan verschuift hij al en na de galop helemaal.
forgirth zit eraan en werkt helaas ook niet volledig het zadel blijft schuiven, meerdere types zadeldekjes geprobeerd en met de HAF blijft het zadel het beste liggen
H singel reageert mijn paard niet fijn op helaas
En mijn paard kan geen curved maar heeft een flat boom.
Volgens fitter komt het ook een deel door de manier van bewegen van mijn paard
En ik zit er nog steeds niet heel fijn op, ik rij me open op de randen van mijn onderbroek die ik niet aan heb, komt deels omdat hij mij op rechts gooit.
Ik heb 2 fitters ernaar laten kijken maar probleem blijft, heb er trouwens ook een militarygirth aan gehad tenminste zo werd dat genoemd, in het begin prima maar naarmate ik langer reed ging het zadel weer naar voren.
[ [url=m/MtFnqV.jpg]Afbeelding[/url] ]