MarChak schreef:Misschien even kijken op marktplaats, wat voor prijzen er daar op staan, zie er daar b.v. één die vrijwel nieuw is voor € 2.000 aangeboden worden, dan verlies je er wel veel op. En ik denk dat inruil bij een winkel die alleen wolzadels verkoopt, nog minder oplevert, omdat ze niet de know-how hebben om 'm goed pas te maken.
ja dat ia natuurlijk ook zo, hier in zeeland merk ik wel dat bijna niemand de wow heeft.. op stal heeft 1 iemand een wow en die past zelf haar lucht aan.. die zegt tjah ik doe er hier en daar gewoon af en toe een beetje lucht bij.
nu ben ik en zeikert misschien maar mijn zadel moet gewoon perfect liggen en die andere kijkt niet zo nauw.
dan zou het misschien beter zijn om hem los te verkopen en dan een ander zadel te kopen misschien.
ik denk namelijk dat mijn zadel gewoon niet aan te passen is op mijn paard, of misschien zoveel aan het zadel aangepast moet worden dat ik er weer een nieuwe voor zou kunnen kopen.
komt margreet ook in vlissingen? want roosendaal is toch 3 kwartier rijden van hier.