Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MargrietJonk schreef:Indien een jury zou zien dat je hoofdstel afgeplakt zit, wordt dit beschouwd als ondeugdelijk harnachement. Met de multi mag je dus niet starten vanwege dat ringetje. Met de competition mag je wel starten omdat deze geen ringetje heeft. Met bitclips mag ook niet gestart worden.
Myca schreef:Klopt Margriet er zit een onopvallend elastiek bovenop het kopstuk van de Multi om een ander riempje door te halen waarmee je dan bitloos kan rijden. Op pagina 62 heb ik een foto geplaatst van het kopstuk van de Multi naast de Competion. Daar kan je het verschil goed op zien.
YvonneNEL schreef:[hoe ervaren jullie dat met de micklem: riempie onder het bit door met de sluiting ter hoogte van de mond.... gaat het riempie niet gauw stuk/wordt vies? ik zet het gesp gedeelte van m'n sperriem niet op de mond..
YvonneNEL schreef:ik dacht 3 in 1 te hebben met de multi (bitloos, met bit, kaptoom) min punt, kan er niet mee starten.
met de competition is het 2 in 1? (met bit, bitloos sidepull) en wel kunnen starten.. kaptoom gebruik ik nog niet, maar die optie heb ik van instructeur wel horen vallen, dus dacht... dan ga ik voor de multi.
zo te zien kan je met de competition ook bitloos rijden? dan is de competition ook een optie.
de barefoot contour is wat dat betreft ook een fijn hoofdstel denk ik. mooi zacht onderlegt. maar goed, dan gaan we offtopic...
Raja schreef:Mijn competition is echt al erg bruin aan t worden en ik gebruik m ook al zeker anderhalf jaar zeer intensief...
Heel erg zonde!
vandaar ook dat ik een 2e heb aangeschaft voor mn wedstrijden, want die andere ziet er niet echt heel erg netjes meer uit