Ik kan nu nergens meer de Gina moss jas in een maatje groter vinden. Laatst zag ik ze nog.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lideli schreef:Iriscope schreef:Ben even kwijt wie er Lara Tweedie wilde bestellen, maar ze zijn nu in Duitsland verkrijgbaar!!!
https://care4animals.de/297-schabracken
Ik!![]()
Had het al gezien en zit echt op mijn handenik ging dit jaar geen dekjes (of andere onnodige paardenspullen) kopen
ik wil sparen voor een fokmerrie en dan een veulentje fokken. Ik heb nu twee ruinen, daar gaat dat nooit mee lukken
lideli schreef:@Devic, dat is de bedoelingik wil sparen voor een fokmerrie en dan een veulentje fokken. Ik heb nu twee ruinen, daar gaat dat nooit mee lukken
![]()
Ik vind de beschermers zo op de foto wel mooi passen hoor Lorette
Iriscope schreef:Ben even kwijt wie er Lara Tweedie wilde bestellen, maar ze zijn nu in Duitsland verkrijgbaar!!!
https://care4animals.de/297-schabracken
..
Fitii schreef:Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg![]()
Dus moest iemand de forest green, golden olive of crystal grey in springversie te koop hebben, laat maar weten! Om de pijn een beetje te verzachten haha
mensen op de wereld!! Fitii schreef:Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg![]()
Dus moest iemand de forest green, golden olive of crystal grey in springversie te koop hebben, laat maar weten! Om de pijn een beetje te verzachten haha
Fitii schreef:Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg![]()