Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
birr12 schreef:Na heeel lang twijfelen eindelijk de Ps of Sweden Pioneer aangeschaft!
Heb m bij de divoza gekocht, met korting! nog maar €186, en vanaf €200 zelfs nog €35 korting er boven op dus heb hem voor €150. kon hem daarvoor niet laten liggen! Ik heb altijd de rambo multi gehad, maar vond het leer en model eigenlijk niet mooi. Deze voelt zo fijn aan!
hopen dat hij past, pony heeft pony en cob, dit is een cob. vind het jammer dat de frontriem zo basic is en nieuw ze €85 zijn dus nog even denken wat ik daarmee ga doen haha.
Iriscope schreef:Wat gaaf zeg! Ik zou hem bijna zelf ook kopen.
Zijn er hier mensen die kunnen vertellen hoe groot het hoofdstel valt? Ik heb nu een Cob Premiera, komt deze overeen qua maat?
MyChoice schreef:birr12 schreef:Na heeel lang twijfelen eindelijk de Ps of Sweden Pioneer aangeschaft!
Heb m bij de divoza gekocht, met korting! nog maar €186, en vanaf €200 zelfs nog €35 korting er boven op dus heb hem voor €150. kon hem daarvoor niet laten liggen! Ik heb altijd de rambo multi gehad, maar vond het leer en model eigenlijk niet mooi. Deze voelt zo fijn aan!
hopen dat hij past, pony heeft pony en cob, dit is een cob. vind het jammer dat de frontriem zo basic is en nieuw ze €85 zijn dus nog even denken wat ik daarmee ga doen haha.
De frontriem van mijn montar is ook basic. Heb steentjes besteld en ga die er zelf opplakken. Buiten dat ik 89 euro voor een frontriem teveel vind, heeft montar ook geen frontriemen die ik mooi vind. Dan maar zelf maken.
emma_evg schreef:Zijn er ervaringen met het QHP Devi hoofdstel? Ik had eigenlijk de Chester van Hooks op het oog, maar dit is een exacte kopie en gewoon bij ej te koop.
Dus mijn vraag: hoe is de kwaliteit van het leer, de pasvorm en hoe is tie te verstellen (van klein naar groot of beperkt).
emma_evg schreef:Zijn er ervaringen met het QHP Devi hoofdstel? Ik had eigenlijk de Chester van Hooks op het oog, maar dit is een exacte kopie en gewoon bij ej te koop.
Dus mijn vraag: hoe is de kwaliteit van het leer, de pasvorm en hoe is tie te verstellen (van klein naar groot of beperkt).
Skippy01 schreef:emma_evg schreef:Zijn er ervaringen met het QHP Devi hoofdstel? Ik had eigenlijk de Chester van Hooks op het oog, maar dit is een exacte kopie en gewoon bij ej te koop.
Geen exacte kopie: de chester kun je OP de neus ook nog verstellen. Deze niet. Deze is dus iets beperkter qua aanpassingsmogelijkheden. Niet zo erg als je een heel gemiddeld paard hebt, maar met een wat bredere of juist hele smalle neus is de chester dan handiger misschien(gewoon een observatie van mijn kant overigens, ik heb de chester, over de kwaliteit van qhp kan ik niets zeggen, op de foto ziet het er degelijk uit
)
nicole_floor schreef:Ik gebruik hem met springen. Wat wil je weten?