Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Peelie schreef:LauraO schreef:
Mijn bestelling is geannuleerd. Dus alles wat je krijgt : wees er blij mee!
Ze hebben mij wel een compensatie korting aangeboden (dezelfde producten nabestellen met een korting van 20%, weet nog niet of ik het doe).
Lekker is dat.... mij niet...
Het is voor mij wel duidelijk dat ik nooit meer wat bij DocHorse ga bestellen...
Abercrombie schreef:Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat DocHorse altijd netjes naar een oplossing zoekt als je het gewoon normaal vraagt door te bellen of te mailen.
Tot 2x toe nieuwe trilplaten gekregen voor mijn icevibez dankzij hun. Nu na de uitverkoop ontbrak de singel in de bestelling, die bleek nog in het magazijn te liggen en wordt kosteloos nagestuurd. Als iets niet meer leverbaar bleek te zijn netjes een compensatie gehad dmv korting op iets anders (ooit gehad met LeMieux cooling boots)
Als je dan kijkt naar Divoza?!? Je laten je gewoon 2x verzendkosten betalen. Met terugwerkende kracht korting? Geen denken aanKlantvriendelijkheid? Wat is dat? Kennen ze niet bij Divoza. Coulance? Nog nooit van gehoord
Ieder zn ding maar ben het met de rest eens, op = op is volgens mij heel normaal bij een grote uitverkoop.
Lizzyy schreef:Abercrombie schreef:Vandaag komt mijn singel binnen. Helemaal top
Die met bont? Wil je mij even laten weten hoe die bevalt?
__denise schreef:Misschien een beetje een domme vraag..
Wat is nu precies het verschil tussen tressé, katoen en suède? Heeft het naast dat het er anders uit ziet ook andere functie?
Via Horze is maat F gewoon Full neem ik aan? Toen ik mijn Air Mesh bestelde was het gewoon maat L. Horze moet echt even hun benamingen op orde krijgen
Irkoontje schreef:Hebben jullie ervaring met het wassen van bont? Mijn bontje is gisteren natgeregend tijdens een flinke stortbui, en ook vies geworden. Nu heb ik woolwash besteld, maar iemand ervaring met hoe dat uitpakt? Heb wel het vieze weggespoeld, maar het bont kleeft nu aan elkaar ook, is dat nog weer mooi te krijgen?
Roos_M schreef:[naam] schreef:Ik heb de singel van Lemieux met bont. Heb bontwasmiddel en was de singel op een gewoon programma.
Niet op een wolwasprogramma om wat Roos zegt, dan komt ie er zeiknat uit.
De singel gaat toch wel iedere 14 dagen in de was en is nog helemaal top.
Wat doe je dan voor programma?