Capriootje schreef:Nann__ schreef:Waar heb je dat van Kingsland gezien?
Op instagram stond toch ook wat! Stuurde je mij![]()

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pradadaan schreef:nienke555 schreef:Wat is je favoriete dekje Pradadaan? Want je hebt er zoveel
Uhm nou ik heb niet echt een favoriet. Tenminste, ik zou niet kunnen kiezen
Alles wat ik heb vind ik zelf erg mooi anders had ik het nooit gekocht.
Maar de big squares zijn mijn absolute favorieten
pradadaan schreef:nienke555 schreef:Wat is je favoriete dekje Pradadaan? Want je hebt er zoveel
leenbeesje schreef:pradadaan schreef:
En dan heb je de mooiste nog nietgrapje hoor
je kamer gaat nog te klein worden.
nienke555 schreef:Pff jeetje typen op een mobiel is niet mijn sterkste punt. Heb in m'n vorige bericht namelijk Big Sqaures i.p.v. Big Squares getyptEn ook nog Subsribe i.p.v. Subscribe! Gaat niet helemaal goed bij mij geloof ik...
Eight: Kwaliteit is goed! Blijft mooi. Het is dan wel het oude Subscribe dekje, niet die van de nieuwe collectie. Subscribe is overgekocht, weet niet of de kwaliteit daardoor veranderd is...
Ldenboer72 schreef:nienke555 schreef:Pff jeetje typen op een mobiel is niet mijn sterkste punt. Heb in m'n vorige bericht namelijk Big Sqaures i.p.v. Big Squares getyptEn ook nog Subsribe i.p.v. Subscribe! Gaat niet helemaal goed bij mij geloof ik...
Eight: Kwaliteit is goed! Blijft mooi. Het is dan wel het oude Subscribe dekje, niet die van de nieuwe collectie. Subscribe is overgekocht, weet niet of de kwaliteit daardoor veranderd is...
Kwaliteit is helemaal gelijk gebleven omdat we dezelfde producenten, ontwerpteam en fabrikanten hebben gehouden