Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beloven schreef:Als ik verder op alle zadels prima zit dan ligt het niet geheel aan mijn balans toch
darkadia schreef:Het is niet enkel de pommel. Bijvoorbeeld de lexington heeft achter hogere vps kussens waardoor hij op veel paarden toch lastig passen te krijgen is, ondanks boomloos en verwisselbare pommel. Daarbij moet het zadel ook nog bij jou als ruiter passen. Dus ik zou zeker niet op goed geluk een zadel kopen er vanuit gaande dat je die wel passend krijgt en voor jou ook goed is.
jomaro schreef:Esther43 Heb je een foto van de shetlander met het zadel. Vaak kunnen we dan beter advies geven. Als je de pommel eruit wil halen heb je grote kans dat het zadel juist gaat schuiven maar dan van links naar rechts.
darkadia schreef:Marcella schreef:Voor aanbiedingen hoef je niet te gaan. Maar wel lekker kunnen voelen aan de Christ en Mattes barebackpads en werd er behoorlijk hebberig van.
Mattes barebackpad? Waar? Die wil ik ook zien!
hannatjuh schreef:Ja ik heb een tijdje met mijn cheyenne en die wrongen gereden. Het is even wennen maar uiteindelijk wel fijn. Close contact gevoel ben je wel kwijt maar ondertussen heb ik ontdekt dat ik dat gevoel eigenlijk al kwijt ben Waneer er bijvoorbeeld alleen al een fender tussen zit. Het stond wel heel erg stoer!
yvonne1303 schreef:hannatjuh schreef:Ja ik heb een tijdje met mijn cheyenne en die wrongen gereden. Het is even wennen maar uiteindelijk wel fijn. Close contact gevoel ben je wel kwijt maar ondertussen heb ik ontdekt dat ik dat gevoel eigenlijk al kwijt ben Waneer er bijvoorbeeld alleen al een fender tussen zit. Het stond wel heel erg stoer!
Wat was er mn wennen.?