Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Setteli

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:45

Ik zag op de site van Klumper Almelo dat ze ze ook eind mei verwachten. Is bij mij in de buurt, dus ik denk dat ik hem daar ga halen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:47

Kan er helemaal geen info over vinden op de site van Fairfax ed. zelf. Dat vind ik wel gek, of ligt dat aan mij :=

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:49

Dat dacht ik eerst ook Manzano, maar dit is dus een product van Prolite en niet van Fairfax. Dus niet zo gek dat ze daar geen aandacht aan schenken. Maar ik maakte ook dezelfde denkfout hoor!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:54

Setteli schreef:
Dat dacht ik eerst ook Manzano, maar dit is dus een product van Prolite en niet van Fairfax. Dus niet zo gek dat ze daar geen aandacht aan schenken. Maar ik maakte ook dezelfde denkfout hoor!

Kwam ff niet op de naam, maar op de site van Prolite staat ook niks. En zeker als het in samenwerking is met Fairfax..... Zou je toch reclame voor maken als Prolite zijnde.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 12:32

Vraag me af of het dan wel te vergelijken is met de echte fairfax....

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 12:39

meiske1577 schreef:

Het is een exacte kopie, Prolite heeft toestemming van Fairfax gekregen om het model te gebruiken.
Het enige verschil is dat het gemaakt is van kunststof, de vorm en het materiaal in de singel (Prolite) is dus het zelfde als van Fairfax.

Er staat wel aan beide kanten groot en nogal opzichtig in het wit Prolite opgedrukt.
"Subtiele" reclame zullen we maar zeggen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 12:50

TICKELS schreef:
meiske1577 schreef:

Het is een exacte kopie, Prolite heeft toestemming van Fairfax gekregen om het model te gebruiken.
Het enige verschil is dat het gemaakt is van kunststof, de vorm en het materiaal in de singel (Prolite) is dus het zelfde als van Fairfax.

Er staat wel aan beide kanten groot en nogal opzichtig in het wit Prolite opgedrukt.
"Subtiele" reclame zullen we maar zeggen.

Ja en die info kan ik dus nergens vinden behalve op de FB pagina die hier is gepost. In die webshop die eronder staat stond die info niet eens.

Zanshiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:26

Ik ben nog steeds heel blij met mijn fairfax singel in het leer. Het leer blijft bij mij ook mooi soepel. Paard loopt er veel fijner mee.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:53

"Subtiele" reclame zullen we maar zeggen.[/quote]

Ja en die info kan ik dus nergens vinden behalve op de FB pagina die hier is gepost. In die webshop die eronder staat stond die info niet eens.[/quote]

Ik heb dit van Heleen Klumper.
Zij heeft de singels op de beurs (in Engeland (?) ) in handen gehad en toen ook meteen besteld. De levering heeft al wat vertraging opgelopen zei ze vorige week...

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:49

De Prolite singels zijn de enige legale kopieën van de Fairfax singels. Ik heb er een aantal in bestelling, maar er zijn inderdaad leverproblemen.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:50

JeDe schreef:
De Prolite singels zijn de enige legale kopieën van de Fairfax singels. Ik heb er een aantal in bestelling, maar er zijn inderdaad leverproblemen.

Maar (nog!?) niet in het bruin :( :P

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 17:30

JeDe schreef:

heb je wel al enig idee wanneer ze binnen komen?

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:05

xMercury schreef:
JeDe schreef:

Maar (nog!?) niet in het bruin :( :P

Nee, nog niet in bruin...

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:05

nuka schreef:
JeDe schreef:

heb je wel al enig idee wanneer ze binnen komen?

Ik verwacht ze over enkele weken.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:09

Mijn zadel ligt helaas niet ideaal met de fairfax dus ik ga hem verkopen. Ik was verder echt meer dan tevreden over de fairfax! Het is de standaard versie, 80 cm, nog geen jaar oud en effectief 8 maanden gebruikt. Als iemand interesse heeft, stuur maar een pb! :D

oeke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:33

Ik kom hier ook even binnengevallen!
Ik heb ook nog een fairfax singel te koop, maat 70, standaard met gesp, zwart, slechts een half jaar oud en nog in super staat! Bij interesse graag een pb!

(mijn nieuwe paard is een stuk kleiner en past zowel de lengte als de breedte niet! :oo )

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 07:56

Ik wacht nog even tot er een maatje 65 voorbij komt ;). Ik heb vorig jaar een 75 gekocht omdat ik hoopte dat mijn jonge paard er redelijk snel in zou groeien en ik hem dan ook voor mijn oudere paard kon gebruiken, maar hij is echt te lang. Mocht iemand dus nog een 65 te koop weten, ik hou me aanbevolen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:40

Ik heb mijn lange singel nog steeds te koop maar daar lijkt toch een stuk minder vraag naar!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:28

Ik ben ook al een tijdje op zoek maar de meeste singels welke te koop komen zijn te groot. Ik heb 60 nodig heb vorige week een 65 kunnen passen en dat gaat niet goed met mijn zadeldekjes dus ik durfde het niet aan.

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:14

Zojuist bericht uit Engeland, volgende week worden de Prolite singels verwacht...
Nog even geduld dus :)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 14:00

Dat is goed nieuws. Meld je het als ze binnen zijn zou er nl graag 1 bestellen en ik heb er hier in de regio nog niemand over gehoord.

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:12

Ik zal het melden. De singels die binnenkomen zijn passingels, dus geen voorraad. Ik zal even informeren wat de levertijd zal zijn bij nieuwe bestellingen.

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:35

Weet je of ze over een tijdje ook in het bruin komen?

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 19:54

Heb ik gevraagd, voorlopig zijn er te weinig aanvragen voor bruine singels. Dus voorlopig alleen zwart...

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:37

Hoop echt dat er snel bruin komt!!

Ik verkoop trouwens mijn MSFC singel, super fijn ding!! Helaas is mijn paard eruit gegroeid :)