Maar je kan ook gewoon rustig en normaal rijden

Video's op HD kwaliteit afspelen is aan te raden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:mijn werkplek is sowieso niet ARBO verantwoord, ik vecht hier al jaren voor (of tegen) maar blijf maar bot vangen zowel bij de bedrijfsarts (van de arbo dienst) als bij PZ als bij facilitair.....
Zowel IKEA als bestellen bij Christ gaat hem niet worden..... als het morgen te heet is om paard te rijden (lees als ik niet om 5 uur m'n nest uit kan komen, omdat ik vannacht tot zeker 12 uur op stal moet zitten vanwege vuurwerk aan de overkant) rij ik wel ff naar Nijhof in Baarn, die schijnen op zondag open te zijn
zorro schreef:Ik heb zaterdag heerlijk met de Iberica gereden, en ik ben helemaal blij met het ding! het lag super, schoof niet, zat heerlijk, zelfs zonder beugels! Mijn beugelriemen waren te lang, dus maar zonder gereden. Zelfs een galopje gedaan, ging allemaal goed. Zuslief heeft foto's gemaakt, zal vanavond wat plaatsen, en heeft Zor daarna nog 3 kwartier uitgestapt (lees: iberica zat zo fijn dat ze er niet meer af wou). Geweldige aankoop, hier ga ik veel plezier aan beleven!