Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elco schreef:Ben je soms bij Bodegraven geweest.?? Die zijn altijd al zeer negatief tegenover Wow zadels, zij werken nauw samen met van Rijs zadelmakerij..En laat die nou juist niet goed aangeschreven zijn..
Mri schreef:Ik probeer je ook zeker niet van het advies vande kliniek af te praten.
Maar met mijn opmerking over de kussens probeer ik alleen een optie aan te dragen die wellicht ideaal kan zijn voor je.
WoW heeft foam kussens (hoe en wat verder weet ik niet, daar ben ik eerlijk in) en als probleem de lucht in de kussens is, dan zouden foam kussens een uitkomst kunnen bieden. Dan zit je niet met een een zadel wat je moet verkopen (waar je zelf verder wel te vreden over bent/lijkt te zijn) en de aanschaf van een nieuw zadel.
Paperboy schreef:En over de beweging zodra je in een Wow gaat verzitten wordt de lucht verplaatst, dit is bij elke beweging van de ruiter. Wol beweegt niet.
pantarhei schreef:Paperboy je zou dan ninon schutte van het zadelatelier kunnen overwegen, zeer goede resultaten van gezien
Frasier schreef:Een boom van een wow heeft aan de voorkant carbon-fiber, en is aan de achterkant rigide, zodat hij geen druk geeft op de beugelriemen, zoals de meeste zadels, zeker met een spring-tree, doen. De beweeglijkheid van de voorkant van de boom van een wow-zadel bewegen mee met de schouderbladen van een paard, die, niet alleen, naar voren en naar achter, maar ook opzij kunnen bewegen, dit vanwege het ontbreken van een sleutelbeen.
Elco schreef:Heb je zelf geen kleinere HP thuis liggen die je er zelf in kan doen.? Ik heb Eleonora Westerbring en ben heel tevreden over haar..Ik denk dat ze wel naar Vlissingen komt..
Paperboy schreef:Frasier een paard kan zijn schouder toch juis niet opzij bewegen juist omdat ze geen sleutelbeen hebben. Mijn paard kan alleen zijn schouder van voor naar achter bewegen (volgens mij trouwens alle viervoeters).
Mri schreef:Gelukkig heb je echt een hele onafhankelijke zit als je alleen kan zitten in een zadel wat niet beweegd.