wow zadel echt zo "WOW"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leanevb

Re: wow zadel echt zo "WOW"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:26

Zo!!! dat is een hoop 2 maten groter!

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:27

Oh dat wist ik helemaal niet dat je bij Arie niet meer kon bestellen. Arie was nog erg blij langs gekomen 9 november 2010 om alles op te meten namelijk, maar goed boontje komt om zijn loontje.

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:32

@ Maris: Nee klopt, ik had mezelf al een hele andere houding aangeleerd. En nu ik gister weer een ritje maakte nu die weer goed lag zat ik ineens een stuk beter en geen pijn meer in me onderrug.

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:50

Leanevb schreef:
Oh dat wist ik helemaal niet dat je bij Arie niet meer kon bestellen. Arie was nog erg blij langs gekomen 9 november 2010 om alles op te meten namelijk, maar goed boontje komt om zijn loontje.

Sinds wanneer kan je bij Arie niet meer bestellen.?? Komt hij ook niet meer langs voor controle..??

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:51

@ Leanevb volgens mij gaan de Arie aanhangers je nu allemaal pb-en, had Needje ook last van gehad volgens mij.

Zie pagina 79 van dit topic
Laatst bijgewerkt door steinstein op 10-02-11 21:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:52

Wat triest zeg

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:54

Heeft Arie een fanclub dan ?

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:59

Yep zijn Wowwettes of zoiets

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:00

ik heb Arie van de week nog aan de lijn gehad en was goed aanspreekbaar.

Kan het niet zijn dat er twee opmetingen zijn verwisseld? Het lijkt me toch stug dat er zoveel fout is gemeten

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:01

nouja bij mij was het ook zo helaas

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:43

Nee die man is volgens mij alleen een goede verkoper, maar een goede zadelpasser vind ik hem in ieder geval niet.

hahah nou van mij mogen ze allemaal komen hoor;) Maar ik heb tot nu toe nog niets gehad. Vind het ook wel erg triest als zijn fans tegen me komen praten

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:44

pantarhei schreef:
ik heb Arie van de week nog aan de lijn gehad en was goed aanspreekbaar.

Kan het niet zijn dat er twee opmetingen zijn verwisseld? Het lijkt me toch stug dat er zoveel fout is gemeten

Er is niets verwisseld met de metingen. Iris had mijn zadel wat besteld was door Arie bij me. Hij meet meerdere paarden de laatste tijd gewoon niet goed aan. Hij gaat hier echt heel veel problemen door krijgen, niet alleen met zijn klanten maar ook met Wow zelf.

polderke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:44

Het heeft lang geduurt, maar er zullen wel meer verhalen los komen. Ik ben niet meer te spreken over het Wow zadel na 3 jaar aanmodderen en verschillende wow dealers verder en een lege portomonnee.
Maar tot nu toe nooit iets negatiefs durven zeggen vanwege de grote WOW aanhang.
Als je de verschillende topics goed doorleest hoor je toch regelmatig : Dekje schuift, zadel schuift naar voor, stoelzit, etc.
Ik ben er in ieder geval klaar mee en ga over op een doodgewoon wolzadel.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:48

Wat erg dat je niet gewoon je verhaal durft te doen. Ik ben wel tevreden met het wow zadel,alleen niet met de eerste fitter

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:49

Ben blij dat deze berichten nu pas komen want anders had ik absoluut 100% in de stress gezeten er vanuit gaande dat ik ook 1 van die personen ben die het verkeerd aangemeten heeft gekregen. Gelukkig ligt het erg fijn, loopt troy er goed onder en zit ik er lekker op!
Als je je nu gaat orienteren is het wel fijn om ook de negatieve berichten te lezen zodat je bij een pas sessie niet zomaar alles laat aanpraten!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:53

Mijn zadel moet nog geleverd worden, dus ik zit nog in de stress.

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:56

Ik vind het zadel ook ontzettend lekker zitten en mijn paard loopt er ook lekker onder, maar ben ook niet tevreden over de 1e fitter van mij.

Steinstein: waarom zit je nog in de stress? Je hebt je zadel bij een betrouwbare fitter besteld toch?

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:59

Heb mijn zadel zeker bij een betrouwbare fitter besteld, maar nog vind ik het eng. Het is een behoorlijk bedrag voor een zadel en ook z`n beetje mijn laatste kans om zonder pijn te kunnen rijden.

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:08

ja het blijft inderdaad wel spannend, je hebt het absoluut niet over een broodje wat je ff koopt. Het zal vast wel goed komen hoor:)

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:11

was het zadel maar net zo goedkoop als een broodje

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:16

Wowette meld zich :D

Ik lees altijd trouw mee een reageer waar ik kan, laat je niet gek maken door opmerkingen in dit topic, omdat ik toevallig wowette ben pb ik nog geen mensen (kunnen ze ook bevestigen). Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en ervaringen zijn altijd wisselend. :)

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:25

Ja inderdaad was het maar zo goedkoop als een broodje;) dan was het ook niet zo vervelend als het verkeerd aangemeten zou zijn.

Bubsj: fijn dat je vind dat iedereen zijn eigen mening mag geven. Is ook alleen maar goed vind ik, dan weten mensen die een wow zouden willen aanschaffen tenminste waar ze eventueel aan toe zijn.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:31

Dat is ook zo :j

Kijk, ik ken Arie persoonlijk en ik vind het een toffe vent. Weet ook van zijn problemen en duim elke dag met hem mee. Maar dat staat los van zijn onderneming en het zadels aanmeten. :)

Ik kijk altijd verder dan mijn neus lang is en heb er meerdere fitters bij gehad. Die het gelukkig allemaal eens zijn. Op mijn merrie is Wow ook het concept, het enige wat echt past op haar. Ik ben er ook super blij mee. Maar ik ben wel van mening dat Wow zadels aanmeten, juist door alle mogelijkheden, extra moeilijk is. Dat zullen de meeste fitters ook beaamen. En soms kunnen meerdere opties op hetzelfde paard. Voor mezelf heb ik het beste gevoel met een fitter die ook rijd en begrijpt wat je als ruiter zoekt, en daarnaast ook ervaring met het type paard heeft.

Ik geloof echt in Wow en flair. De onderzoeken ivm drukverdeling etc + eigen ervaring maken dat ik geen ander zadel wil. En daarom is het heel jammer als het mis gaat met aanmeten, een slechte naam verdient het zadel na mijn mening namelijk niet. Maar dat een fitter soms mis zit is meer dan rot, juist ook vanwege de prijs, en het is jammer maar wel heel begrijpelijk dat dat wow wordt aangerekend..

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:58

ik ben het helemaal met je eens bubsj, er worden dagelijks andere zadels aangemeten merk of merkloos en daar gaan ook dingen fout...krijgen dan die zadels een slechte naam? :n het concept van de wow spreekt mij erg aan en bevalt mij heel goed. MITS het goed aangemeten is op je paard... door dat er zoveel onafhankelijk van elkaar aan te passen en te veranderen valt liggen de nauwkeurigheden erg dicht bij elkaar,waardoor er simpel een foutje maken valt of een tweedehands in eerste instantie lijkt te passen,maar later toch niet geschikt blijkt te zijn. [maar met welk ander zadel is t niet t zelfde]
vandaag gehoord waarom arie boer de laatste tijd moeilijk bereikbaar is en ik wil alleen maar zeggen sterkte arie[al ken ik je niet] en ik snap in ene een heleboel meer

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 00:03

Ja ik heb geen idee wat er met Arie aan de hand is, maar ik vind (mocht hij problemen hebben met wat dan ook) dat als hij er niet goed met zijn hoofd bij kan zijn, gewoon geen klussen aan moet nemen. Hij krijgt hierzelf ook alleen maar problemen en het brengt Wow inderdaad ook niet een goede naam. En wat ik tot nu toe heb gemerkt zijn het echt topzadels!

Maar ik heb nu al zoveel berichten gekregen van mensen waarbij het zadel ook door Arie verkeerd is aangemeten (hij zal vast niet de enige zijn waarbij dit gebeurd) en het zal vast ook allemaal erg moeilijk zijn door alle mogelijkheden. Maar als het goed is heeft hij al zoveel ervaring en kennis opgedaan dat het me toch lijkt dat je niet zoveel fouten meer maakt...Moet zeggen, ik lees de laatste tijd echt alleen maar verkeerde reacties op Arie.