Lara_Silver schreef:Ik zie dat mijn nogal serieuze bericht gaat afsteken als je het niveau van de rest van de berichten bekijkt.. Maar goed, ik heb geen setjes en heb daar genoeg redenen voor:
* Ik zou een setje nooit compleet kunnen hebben, omdat ik mijn paard behalve tijdens het springen nooit iets om de benen doe.
* Ik het nut er niet van in zie; alsof de paarden beter gaan lopen met een setje.
* Ik vind dat een goed getoilleteerd paard met goed passend en sober tuig, met onder het zadel een zadelvormig dekje zichzelf veel beter kan tonen. Mijn pony is al mooi genoeg van zichzelf uit. Ik ga hem niet voor gek laten lopen zoals die andere paarden, behangen met pimpelpaars/appeltjesgroen/hemelsblauw/ en ga zo maar door... Dat doet mij véél te veel pijn aan de ogen.
* Ik op dit moment aan het sparen ben voor een zadel en mijn geld niet ga uitgeven aan onnozel spul dat ik toch niet nodig heb.
Ik zie dat mijn nogal serieuze bericht gaat afsteken als je het niveau van de rest van de berichten bekijkt..
Ik heb voor mijn beide paarden een maatzadel, zadels die duurder zijn dan de paarden zelf. Als ik geld over hou en ik wil dat uitgeven aan setjes wie ben jij dan om te zeggen dat het onozel spul is? Weet je wat ik onozel vind? roken. Verpest je gezondheid en nadat die peuk op is is het weg. Het enige wat je hiervan terug vind zijn die zwarte longen in je lichaam