kruitvat zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roselie

Re: kruitvat zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:03

zijn er mensen die dit zadel hebben gekocht Clown

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:06

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar Nagelbijten / Gniffelen

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:05

hihi, zouden ze goed gek voor moeten zijn Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:19

er was iemand ( of een vriendin van iemand) die dit zadel gekocht heeft en gebruikt.....

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:36

Een paar posts terug kon je ook lezen dat iemand het gekocht heeft en het perfect op haar 2 paarden lag. Beetje verder lezen dan je neus lang is dus Haha!
Ik vraag me ook af of het wel echte kwalitijt is. maar mensen, voordat jullie hier gaan lopen schreeuwen over hoe slecht en onmogelijk dit wel niet is. Zadelmarkt biedt ongeveer hetzelfde aan, en ik meen te weten dat er toch een aantal bokkers op zo'n zadel rijden.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:40

Black_White schreef:
Een paar posts terug kon je ook lezen dat iemand het gekocht heeft en het perfect op haar 2 paarden lag. Beetje verder lezen dan je neus lang is dus Haha!
Ik vraag me ook af of het wel echte kwalitijt is. maar mensen, voordat jullie hier gaan lopen schreeuwen over hoe slecht en onmogelijk dit wel niet is. Zadelmarkt biedt ongeveer hetzelfde aan, en ik meen te weten dat er toch een aantal bokkers op zo'n zadel rijden.

Dan is het ook handig voor jou om de rest van het topic even te lezen, er staan talloze redenen in waarom het slecht is. Het gaat niet eens om de kwaliteit van het zadel, het gaat erom dat ze ten eerste maar 1 maat hebben en dat je geen advies erbij kunt krijgen. Elke leek kan dus zo'n zadel passen met grote kans dat het heel slecht ligt op je paard. En het feit dat er een aantal bokkers met een zadelmarktzadel rijden wil natuurlijk niet zeggen dat dat wel goed is. En schreeuwen lijkt me een beetje moeilijk op bokt, je kan zelf ook wel iets rustiger reageren.
Laatst bijgewerkt door Sim0ne op 10-08-07 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:46

Haha, zadel kopen bij de kruidvat.. echt..
Krijg je er gratis EHBO-kit bij? Koe
Ik ben van mening dat je best leuke en van goede kwaliteit aan spullen kunt kopen bij Liddl of andere zaken, maar zadels???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:47

Black_White schreef:

Doe dat zelf dan ook Tong uitsteken In de kleine lettertjes staat namelijk dat dat sarcastisch bedoeld is Haha!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:03

Als het echt goed ligt vind ik het geen probleem, maar ik denk niet dat er veel paarden zijn die dit zadel goed passen.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:43

Liek_ schreef:
Black_White schreef:

Doe dat zelf dan ook Tong uitsteken In de kleine lettertjes staat namelijk dat dat sarcastisch bedoeld is Haha!

*LOL* Whaha ow lekker bezig. Ik zeg niks meer Lips are sealed

(En sim0ne: ik dacht weldegelijk ook dingen over kwalitijt te lezen. Daar reageer ik op. De punten die jij noemt ben ik het ook volledig mee eens. Mijn reactie was niet opvliegend bedoelt, maar (waarschijnlijk net zoals ik met sommige berichten heb) verkeerd opgevat door jou)

edit: stond een foutje in Haha!
Laatst bijgewerkt door Black_White op 10-08-07 15:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:47

haha, ik, is dat ook weer uit de wereld...

Valeriie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:03

Ik vind dat kleine paardenspullen (van handschoentjes tot poetskist) wel kunnen, maar zadels kunnen ze beter aan de echte kenners overlaten

SabrinaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:31

ik zou het niet kopen omdat veel dingen namaak zijn, en geen goede kwaliteit is Knipoog
gewoon bij een ruitersportwinkel halen!!

obelixXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:34

haha het moet ook niet nog gekker worden ook he! haha

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:39

Nou moet het niet gekker worden zeg..
Bij de kruitvat nog wel Verward
Bij de lidl gaat idd nog die verkopen tenminste nog geen zadel.
En voor 1200,- naar 299,- geloof je 't zelf Tong uitsteken

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:04

Zo te zien is het een Lord zadel.
Te koop bij best veel online winkels en zie ze daar ook wel goedkoper dan 300 euro.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:12

Een zadel zou ik nooit daar kopen. Maar dingen als dekjes, halsters enz die ze regelmatig in de aanbieding hebben die vind ik wel van goeie kwaliteit. Voor een zadel ben ik liever duurder uit om een goeie zadelmaker te laten komen en op te meten enz. Want dat vind ik toch het belangrijkste met het rijden (al moet ik dan wel erg veel sparen)

Jolijnn_Oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:35

Ik denk ook dat het niet slim is om een zadel bij het kruitvat te kopen. Maar ik zag laatst transportbeschermers bij de lidl, dat soort dingen kan je best wel kopen daar denk ik.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:40

Muahahaha 100% leer .. ja daagg

Dat betekend dus ook een
-boom van leer
-vulling van leer
-De haken waar je je stijgbeugels aan hangt.. van leer

Conclusie... ik zou er niet te lang mee rijden én héééééeéél veel ledervet kopen. Oja, en een mesje... dan kun je de leren boom en de leren opvulling ook eens in het vet zetten.. Nagelbijten / Gniffelen

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:36

Ik zou het ook niet doen een zadel bij de kruitvat weg, maar ja m'n paardje heeft ook een moeilijke bouw.

ff off topic. vanaf 20-8 hebben ze bij de lidl weer paardenspullen in de ''aanbieding''

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:50

Focussed schreef:
Muahahaha 100% leer .. ja daagg

Dat betekend dus ook een
-boom van leer
-vulling van leer
-De haken waar je je stijgbeugels aan hangt.. van leer

Conclusie... ik zou er niet te lang mee rijden én héééééeéél veel ledervet kopen. Oja, en een mesje... dan kun je de leren boom en de leren opvulling ook eens in het vet zetten.. Nagelbijten / Gniffelen

nee ze bedoelen wat leer is 100% leer is

euhm tja laat maar Vork

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:52

op kleding staat ook vaak 100% katoen, dat geldt dan nie voor het labeltje, ritsen, etc...

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:09

annastasia schreef:
Ik zou het ook niet doen een zadel bij de kruitvat weg, maar ja m'n paardje heeft ook een moeilijke bouw.

ff off topic. vanaf 20-8 hebben ze bij de lidl weer paardenspullen in de ''aanbieding''

jeej Go jij! Go jij! metteen spullentjes halen voor me nieuwe bijrijd paardjes Haha!

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:34

het moet niet gekker worden! ik vind persoonlijk dat zoiets bij een speciaalzaak oftwel een ruitersportzaak moet worden aanboden en niet in alle winkels. een zadel is wel iets speciaals, met een zadel kun je, je paard kapot maken en een hoop blesures veroorzaken als deze niet goed is en goed ligt.
Ik vind wel dat dingen als borstels, of andere kleine onschuldige dingen verkocht kunnen worden bij niet ruitersportzaken, maar zulke dingen als zadels etc. vind ik dat gewoon bij een speciaalzaak/ruitersportzaak verkocht moeten worden.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 11:39

maar niemand nog een bericht terug gekregen, van kruidvat?