Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Black_White schreef:Een paar posts terug kon je ook lezen dat iemand het gekocht heeft en het perfect op haar 2 paarden lag. Beetje verder lezen dan je neus lang is dus
Ik vraag me ook af of het wel echte kwalitijt is. maar mensen, voordat jullie hier gaan lopen schreeuwen over hoe slecht en onmogelijk dit wel niet is. Zadelmarkt biedt ongeveer hetzelfde aan, en ik meen te weten dat er toch een aantal bokkers op zo'n zadel rijden.
Black_White schreef:Een paar posts terug kon je ook lezen dat iemand het gekocht heeft en het perfect op haar 2 paarden lag. Beetje verder lezen dan je neus lang is dus
Liek_ schreef:Black_White schreef:Een paar posts terug kon je ook lezen dat iemand het gekocht heeft en het perfect op haar 2 paarden lag. Beetje verder lezen dan je neus lang is dus
Doe dat zelf dan ookIn de kleine lettertjes staat namelijk dat dat sarcastisch bedoeld is
Focussed schreef:Muahahaha 100% leer .. ja daagg
Dat betekend dus ook een
-boom van leer
-vulling van leer
-De haken waar je je stijgbeugels aan hangt.. van leer
Conclusie... ik zou er niet te lang mee rijden én héééééeéél veel ledervet kopen. Oja, en een mesje... dan kun je de leren boom en de leren opvulling ook eens in het vet zetten..
annastasia schreef:Ik zou het ook niet doen een zadel bij de kruitvat weg, maar ja m'n paardje heeft ook een moeilijke bouw.
ff off topic. vanaf 20-8 hebben ze bij de lidl weer paardenspullen in de ''aanbieding''