Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Leuk!!! Als het allemaal past vind ik setjes helemaal super. Ik word er alleen een beetje sjaggie van als in het voorbeeld wat ik eerder noemde, er zonodig een bontje bij moet om het af te maken... ik ben geen fan van bontjes, is imo dé manier om een goedpassend zadel slechtpassend te maken...
Yamcha schreef:Geldt idd voor alles. Eerst het nut, alles goed voor elkaar hebben, dan de lol. Pfff... wat ben ik weer ouderwets. Ik word oud.
XchantjuhX schreef:Yamcha schreef:Geldt idd voor alles. Eerst het nut, alles goed voor elkaar hebben, dan de lol. Pfff... wat ben ik weer ouderwets. Ik word oud.
nee niet oud, je word wijs
XchantjuhX schreef:Yamcha schreef:Geldt idd voor alles. Eerst het nut, alles goed voor elkaar hebben, dan de lol. Pfff... wat ben ik weer ouderwets. Ik word oud.
nee niet oud, je word wijs
Yamcha schreef:Je ziet soms ook mensen met goedkope (zadelmarkt) zadels en alles in set. Maar geld om een goed passend zadel te kopen en een zadelmaker te laten komen is er niet...
.
Yamcha schreef:Ik vind het belangrijker dat een zadel goed past, hoofdstel goed past en de DA en hoefsmid er regelmatig bijkomen
Je ziet soms ook mensen met goedkope (zadelmarkt) zadels en alles in set. Maar geld om een goed passend zadel te kopen en een zadelmaker te laten komen is er niet...
Bij western zie je soms idd wel heel veel bling. Extreme Make-over: Pimp your horse![]()
Ik vind het wat overdreven allemaal eigenlijk.