Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PollyB schreef:Wow dat is balen ! Wat erg zeg dat hij zo scheef is. Dat ze dat durven te verkopen :s.
marquez1 schreef:Jeetje zeg, het zadel is inderdaad scheef. Moet wel zeggen dat deze foto wel een beetje vertekend (omdat hij scheef genomen is). Heb er even 2 A4-tjes langs gelegd (krijg je een winkelhaak) en hij is inderdaad scheef maar niet zo scheef als jij de rode lijn trekt. Als je goed naar de zadelknoppen kijkt kan je ook al zien dat deze niet recht zitten. Het lijkt wel of de hele boom "gedraaid" is als het ware.
Mariska89 schreef:Ik zit te denken over een Rossner America,of het nu de DR of plus wordt,daar zijn we nog niet over uit
jojo23 schreef:Mariska89 schreef:Ik zit te denken over een Rossner America,of het nu de DR of plus wordt,daar zijn we nog niet over uit
Ik heb net de amerika dressuur plus aangeschaafd heb het nu zo'n 3/4 weken en ben er echt onwijs blij mee,rijdt erg goed.![]()
Succes met uitzoeken
lammie2701 schreef:jij hebt ook veel pech.ik hoop voor je dat het 3e dressuurzadel nu wel goed wordt.