Caira schreef:Ik ga je niet overtuigen want het zijn prutdingen!
Even je mening onderbouwen ofzo????
Ik ben nog steeds niet on- overtuigt
Mij krijg je er niet vanaf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:Ik ga je niet overtuigen want het zijn prutdingen!
WowAmigo schreef:Hmm, toch maar eens proberen dan! (Binnenkort Equitana, daar zijn ze vast wel te koop)
Citaat:Die van mij heeft ook geen hoge schoft, maar een normale schoft. Ik ga de proef op de som nemen, ik ga morgen rijden met mijn Eskadron dekje en doe deze niet vast met de lussen en bij de singel. Dan ligt ie er net als een pad onder. En dat ga ik ook doen met mijn Scapa dekje. Dat is de beste test, toch?
Ben toch benieuwd wat eruit komt.![]()
En ik zal niet valsspelen
Citaat:Je speelt nu dus vals
De scapa is met de vorm van de rug mee, waardoort het ooit kan knellen bij de schoft. De anky is dit niet en is gewoon recht. Waardoor het (in de meeste gevallen) recht trekt ..
Bettine schreef:Ik vind ze wel fijn eigenlijk
Het beste/fijnste aan de Anky dekjes vind ik dat ze heel goed vocht opnemen, en ook altijd in no-time weer droog zijn.
En ik vind het alleen maar handig dat er geen lusjes aan zitten: zo kan je ze heel snel onder je zadel vandaan halen en er weer onder doen als je bv. meerdere paarden moet rijden. Dan is het nlk. een heel gedoe om voor ieder paard steeds weer alles door die lusjes te moeten prutsen.
Ik hang ze daardoor ook altijd sneller uit om te drogen dan gewone dekjes, die ik vaak laat zitten omdat ze met de lusjes vastzitten.
En bij mij blijven ze prima liggen hoor
Ook geen problemen met wassen oid.
Ze zijn alleen zo verschrikkelijk duur