Caira schreef:Ik ga je niet overtuigen want het zijn prutdingen!
Even je mening onderbouwen ofzo????
Ik ben nog steeds niet on- overtuigt
Mij krijg je er niet vanaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Caira schreef:Ik ga je niet overtuigen want het zijn prutdingen!

) 
Maar zonder de ankypads kan ik niet meer, beetje jammer van dat logo maar de kwaliteit doet het erom. WowAmigo schreef:Hmm, toch maar eens proberen dan! (Binnenkort Equitana, daar zijn ze vast wel te koop)
Citaat:Die van mij heeft ook geen hoge schoft, maar een normale schoft. Ik ga de proef op de som nemen, ik ga morgen rijden met mijn Eskadron dekje en doe deze niet vast met de lussen en bij de singel. Dan ligt ie er net als een pad onder. En dat ga ik ook doen met mijn Scapa dekje. Dat is de beste test, toch?
Ben toch benieuwd wat eruit komt.![]()
En ik zal niet valsspelen
Citaat:Je speelt nu dus vals
De scapa is met de vorm van de rug mee, waardoort het ooit kan knellen bij de schoft. De anky is dit niet en is gewoon recht. Waardoor het (in de meeste gevallen) recht trekt ..
Het gaat erom dat Anky's geen singellussen etc hebben en ik daarom andere merkdekjes geprobeerd heb zonder deze vast te maken en ze schuiven niet en een Anky dus wel. Ik heb ze toch zeker niet voor niets de deur uit gedaan. Het betekent heel simpel dat een Anky in MIJN geval een slechte pasvorm heeft voor mijn paard. Dat ie bij jouw paard goed ligt is heel fijn voorje, wou dat dat bij mij zo was, maar helaas. By the way, mijn Eskadron is niet voorgevormd en die bleef prima liggen dus met mijn zadel is echt niets mis

Bettine schreef:Ik vind ze wel fijn eigenlijk
Het beste/fijnste aan de Anky dekjes vind ik dat ze heel goed vocht opnemen, en ook altijd in no-time weer droog zijn.
En ik vind het alleen maar handig dat er geen lusjes aan zitten: zo kan je ze heel snel onder je zadel vandaan halen en er weer onder doen als je bv. meerdere paarden moet rijden. Dan is het nlk. een heel gedoe om voor ieder paard steeds weer alles door die lusjes te moeten prutsen.
Ik hang ze daardoor ook altijd sneller uit om te drogen dan gewone dekjes, die ik vaak laat zitten omdat ze met de lusjes vastzitten.
En bij mij blijven ze prima liggen hoor
Ook geen problemen met wassen oid.
Ze zijn alleen zo verschrikkelijk duur
En die lusjes heb je helemaal niet nodig.