Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lili schreef:Leuk bokkiej, al een idee welke kleuren je gaat gebruiken, en wat voor stof?

tinka_maris schreef:leuk dekje _emm_

_Emm_ schreef:tinka_maris schreef:leuk dekje _emm_
Dank je!
Ik zit nog te denken om er misschien nog een band om te maken.

Maar ik liep gisteren toevallig door de Zeeman, en daar hadden ze gewone fleecedekens, van die dunne, voor €4,- ofzo...
Leuke kleurtjes ook !!
En ze hadden ook nog hele dikke fleecedekens, zo dik als een Anky pad ofzo (of nog dikker). Ook hele leuke kleurtjes !!
Wie weet kunnen jullie die gebruiken ? Bij de Hema, de Zeeman, Blokker en Kruidvat hebben ze vaak fleecedekens en idd op de markt ook.
Zijn meestal niet duur, leuke kleurtjes en prima kwaliteit !!

DJCJ schreef:wij hebben nu bij de action oud roze gehaald. Lekker penny
Had ik net neit aan gedacht, want die winkels hebben wij niet in de buurt.

Olifant schreef:Wat gebruiken jullie meestal als onderkant en als de vulling?

tinka_maris schreef:Fleece heb ik gebruikt en vullig weet ik niet
Bij de action hebben ze hele grote fleecedekens voor 4,50 dacht ik!

Lili schreef:Katoen is erg goed voor aan de onderkant hoor, kijk maar naar je originele dekje.
Die is waarschijnlijk ook van katoen. Fleecestof is niet goed als onderkant, want dat gaat branden.

ik heb even een tijdje dit topic niet in de gaten gehouden (krijg normaal mailtjes wanneer een nieuw bericht is geplaatst.. maar nu ineens niet meer) maarja, heb het weer gevonden 

dus ik ga morgen of volgende week kijken voor stof 

die roze
. tinka_maris schreef:op http://paarden.hobby-site.com/ staat mijn zelfgemaakte witte dekje met de naam erop geborduurd met kraaltjes(toen helemaal af)
Bij dekjes en dan dekje versieren, helemaal onderin!

(heb maandag, dinsdag en woensdag vrij
) 
BianCatjee schreef:Heb vandaag mijn fleece-dekens gehaald
helaas lees ik dat van Uums nu pas
maarja, ik heb leuke kleurtjes
maar weet iemand misschien wat ik kan gebruiken voor de borstsluitingen? (en eventueel buiksingels??)
ga er zo snel mogelijk mee beginnen na het weekend(heb maandag, dinsdag en woensdag vrij
)