Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skipper schreef:Alleen jammer dat zo'n aanpassing nodig is om mensen over de streep te trekken dat ze puur huiverig zijn omdat de looks wat anders zijn!
Mrijn schreef:Maar was er dan iets te kiezen over het soort leer dat je krijgt? Volgens mij heb ik het daar helemaal niet over gehad met Arie. Het is wel super soepel leer en het is ook echt niet dik hoor, het is zelfs even schrikken hoeveel contact je hebt met je paard. De zweetbladen zijn ook zomaar 6 cm korter dan van mijn Idealzadel en dat geeft ook al veel directer contact met een groter deel van je been.
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen en we moeten maar eens een wedstrijdje of buitenritje plannen als Wow-promoteam
Mrijn schreef:Hier is het Wow-promoteam nog even...
Mrijn schreef:Hier is het Wow-promoteam nog even...
@germie: Met het inbouwen van lucht het je absoluut niet hetzelfde als een wow-zadel! De luchtkussens is slechts een van de bijzonderheden aan dit zadel. Het heeft daarbij een totaal andere zit dan andere zadels, een enkel zweetblad zodat je veel meer contact hebt, een boom die uit 3 delen bestaat enzovoort.
Natuurlijk is dit lang niet voor iedereen een fijn zadel, maar je moet het niet minder maken dan het is.
Skipper schreef:Maar meeste excuses komen omdat ze het niet mooi vinden, misschien dan dat ze niet willen toegeven geen geld er voor (over) te hebben?
menollyke schreef:Ik snap niet dat mensen zeggen dat het geen mooi zadel is. Ik vond hem op het eerste gezicht al mooi. (of althans net zo mooi als ieder ander zadel) Helaas laat mijn porto het niet toe om een nieuwe te kopen, ben dus langzaam op zoek naar een tweedehandsje. (dus als iemand nog iets weet)
Skipper schreef:Menollyke, er stond laatst iemand in het topic paar pagina's terug die een tweedehands te koop had. Misschien kan je met haar even contact opnemen.
gekke_koei schreef:heb zelf ook contact met arie boer opgenomen.. maar die zat bij de WEG