wat denken jullie dat ik hier minimaal voor zou kunnen krijgen? Ik had echt geen idee, dus heb maar bieden vanaf €50,00 gedaan, maar hoor dat ik er meer voor krijg, het is een heeeerlijke jas, baal ervan dattie te groot is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:
kleur maakt me niet veel uit, heb nu ook een nieuwe Kyra K jack, grijs.
Citaat:Heey,
ik heb leren rijlaarzen van Cavallo die eigenlijk te groot voor mij zijn. Ik heb ze nu een jaar en heb er destijds 300 euro voor betaald. Er zit geen hoge dressuur boog op maar een kleintje . Ze zijn in goede conditie alleen zijn ze wel ''ingezakt'' bij de hiel zeg maar. Dit komt denk ik omdat ze voor mij gewoon te groot zijn.
Welke maat het is weet ik niet en welk type het is ook niet
Erg he, maar ik ga deze week even terug naar de zaak waar ik ze gekocht heb en dan hoop ik het uit te vinden Hoeveel zou ik er nog voor kunnen vragen?
egnie schreef:
Ik was wel benieuwd wat ik voor mijn dressuurzadel zou kunnen vragen. Het is een Kieffer wien de luxe professional. Zadel is nu 5 jaar oud en in een 17 inch. Ik weet alleen niet wat de boommaat is. Zadel heeft gebruikerssporen van de beugelriemen. Verder dus in goede staat!
Nimmedor schreef:het is maar een zomerdeken he, dus geen vulling. Hij is wel over de €100,00 nieuw maar voor meer verkoop ik hem nooit.
Alina schreef:Nimmedor schreef:het is maar een zomerdeken he, dus geen vulling. Hij is wel over de €100,00 nieuw maar voor meer verkoop ik hem nooit.
Jammer dat ie te klein is voor mijn paard, voor 40.= had ik hem direct van je gekocht!!!