Als er nog een outlet komt, is de kans wel aanwezig dat ik weer ga! Vond het super leuk en gezellig! Ben er ook heel open naartoe gegaan. Had niet perse iets nodig, gewoon een leuk uitje. Had mezelf wel een max budget gegeven, voor het geval dat
Achteraf blij mee dat ik dat gedaan heb! Ik vond het wel heel erg jammer dat mensen zo een enorme bende maken. Kleine moeite om een product terug te leggen waar je hem vandaan had. Bandages lagen tussen de dekjes en baselayers, shirtjes tussen de oornetjes...
Daarna ben ik gewoon rond gaan lopen. De dekjes en kleding heb ik wat langer mee gewacht. Daar was het wel het drukste. Maar wat Saaams ook zegt, het was allemaal goed gesorteerd en ook heel duidelijk waar welke maat enzo lag. Met de prijzen was ik toch wel erg blij. Ik heb €180 bespaard op alleen al de jas die ik heel graag wilde
Ook heb ik een legging kunnen scoren die ik in geen andere winkel/webshop meer kon vinden en dat met 60% korting
Voor die prijzen doe ik het wel. Nou moet ik zeggen dat ik voor bovenkleding graag ruim te groot koop (42) en die kon ik er veelal heel makkelijk uitvissen.
Dus ook met laat komen was er echt genoeg keuze, was bijna niks echt op gevoelsmatig.

Maar als je relatief lange armen hebt kan je beter een maatje groter nemen denk ik.