Vind hem ook erg mooi!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lapach schreef:Ik ben er ook weer bij![]()
Roulette, dat heb je toch maar weer kunstig gedaan! Doe je topic 4 ook weer? Dan stuur ik mijn collectie, tegen die tijd moet het me toch gelukt zijn![]()
Leuke foto’s komen er weer voorbij!!!
lideli schreef:Mijn dekjescollectie net even snel op de foto gezet. Ik heb ook nog allerlei accessoires en kleding, maar had geen zin om dat er allemaal bij te zoeken
[ [url=m/DKVn7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links dressuur, van boven naar onder: Lap of Honour, Latte Mamba, Raspberry, Ombre Plum & Beluga Black Ruffle
Recht springen, van boven naar onder: Merlot, Moss, Walnut, Ombre Navy & ES Mahogany
[ [url=m/EDDpme.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kat vond het erg interessant
annahiltlady schreef:[ [url=m/iuw3fj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NyInFC.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oCfOl5.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam dit tegen op pinterest vandaag, vond het wel grappig, al vind ik persoonlijk niet per se alles waar. Ben wel benieuwd, zijn er kleuren die jullie echt speciaal vermijden met de vachtkleur van jullie paard?
_Lorette_ schreef:Ik heb ook gewoon oranje op een oranje vos en vind dat wel tof. Roze en paard (edit: paars dus) twijfel ik nog wel eens over of het stiekem niet vloekt, maar zelfs dan ben ik eigenwijs en gebruik ik het gewoon.
Muronia schreef:Ik ben zo iemand die oranje op een vos echt niet mooi vind. Roze en rood ook niet. Op vos vind ik groen-, blauw-, grijstinten, beige of heel donkerbruin en zwart.
Op bruin (niet donkerbruin maar gewoon bruin) vind ik pastelkleuren in veel tinten wel mooi. Geen hele harde kleuren.
Mijn veulen is een schimmel, dus over een paar jaar heb ik nog veel meer keuze! Daar vind ik bordeaux-rood heel mooi op, koningsblauw, wat fellere kleuren.
Romy1234 schreef:Oranje op een vos vind ik juist heel erg mooi![]()
Vandaag voor het eerst met de deep olivine gereden![]()
[ [url=m/afMdog.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Ik koop liever niks met een witte rand
Lijkt mijn paard zo vies (bonte)