Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
martinev schreef:Ashleytjuhh schreef:het gareel is een fijne winkelook om heen te gaan.
bij celeris is vrijdag bij het aanmeten van laarzen 2e paar 50% of een ander kado ( wat dat is weet ik niet)
Waar vind je dat over Celeris? Ik zie niks op hun fb of website maar vind de aanbieding wel zeer interessant...
egnie schreef:Wat ik wel irritant vind van Agradi is dat ze drie genoemde kortingen alleen van de "echte" prijs afhalen. Ik heb een tondeuse besteld en in mijn winkelmandje ging er extra korting vanaf, maar zodra ik die drie codes toevoegde viel de extra korting weg. Anders was het helemaal een geniale deal geweest.
The_Cat schreef:egnie schreef:Wat ik wel irritant vind van Agradi is dat ze drie genoemde kortingen alleen van de "echte" prijs afhalen. Ik heb een tondeuse besteld en in mijn winkelmandje ging er extra korting vanaf, maar zodra ik die drie codes toevoegde viel de extra korting weg. Anders was het helemaal een geniale deal geweest.
Huh, dat is vreemd? Bij mij ging de korting van de kortingprijs af. Want zo heb ik gisteren ipv 100 euro dus voor 63 euro gewinkeld met die 3 codes en de black friday kortingen
callass schreef:DemiSisa schreef:Hier gisteravond een 200 grams onderdeken van Rambo besteld bij agradi met 60,- korting! Lang leve black friday
De liner of echt een onderdeken? Ik moet de liner hebben maar krijg niet zoooooveel korting.