Ik heb gisterenavond nog iets in elkaar geknutseld voor een fotoshoot vandaag

Zal de uiteindelijk foto's hier ook wel delen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariett schreef:Zoo stoer AbleToDream! Past ook allemaal ontzettend goed bij elkaar
Teugels blijf ik ook echt ontzettend tof vinden. Die had je zelf gemaakt toch?
Oh en super cool Jenara! Jij had er laatst al een topic over, of niet?
Mariett schreef:Zoo stoer AbleToDream! Past ook allemaal ontzettend goed bij elkaar
Teugels blijf ik ook echt ontzettend tof vinden. Die had je zelf gemaakt toch?
Elisa2 schreef:Wauw wat mooi...waar halen jullie zo'n echt lijkend zwaard vandaan? of is het een echte?
Elisa2 schreef:Dankjewel, echt staat natuurlijk wel het mooiste..maar daar zal wel een flink prijskaartje aan hangen?
AbleToDream schreef:Super leuk die drone shots Mariett!! Lijkt me ook een leuk bos om foto's te maken, dicht bij jullie in de buurt toevallig? Mocht ik ooit eens passeren met mijn camera ;p
Was mijn pa de zijne maar niet kwijt geraakt in Noorwegen begin deze maand in een boom, had hem graag willen meedoen vorige week naar Noorwegen ook anders om wat filmpjes te maken tijdens de shoots.
AbleToDream schreef:Hetzelfde met een boog, die moet je ook afgespannen vervoeren en mag ook niet schietklaar zijn, liefst ingepakt in een doek/hoes. Ik vervoer zo ook wekelijks mijn boog naar de club met de auto, boog op de achterband of in de koffer en pijlen in een aparte tas zodat ze ook niet zichtbaar zijn.
eclair98 schreef:AbleToDream schreef:Hetzelfde met een boog, die moet je ook afgespannen vervoeren en mag ook niet schietklaar zijn, liefst ingepakt in een doek/hoes. Ik vervoer zo ook wekelijks mijn boog naar de club met de auto, boog op de achterband of in de koffer en pijlen in een aparte tas zodat ze ook niet zichtbaar zijn.
Maar, daar zitten ook weer haken en ogen aan natuurlijk. Niet elke boog kan worden afgespannen
LyonaHorse schreef:Ik wil voor over mijn zadel een schapenvel kopen, maar hoe groot zou zo'n vel moeten zijn denken jullie? En hoe maak je dat vast?
Mariett schreef:Oh en er zat ook een interessant bit bij! Maar die gaat dus sowieso wegIk heb nog nooit zo'n bit in gebruik gezien (met vier ringen). Ziet er wel apart uit, ben benieuwd of het comfortabel is.
[ [url=m/WK0wqn.jpg]Afbeelding[/url] ]