Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemoon_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:34

Dieyar schreef:
Nog niet alles gelezen :) Maar ik ben groot fan van. Probleem is dat op mijn Friezen bijna alle kleuren wel staan :Y)

[ [url=m/PSw0iZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw jou paardje is ook wel echt heel mooi. Wat een lekkere glimworm ook zeg. En die kleur staat ook prachtig. Heb je meer kleuren?

Dieyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:12

[ [url=m/PSw0iZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote]

Wauw jou paardje is ook wel echt heel mooi. Wat een lekkere glimworm ook zeg. En die kleur staat ook prachtig. Heb je meer kleuren?[/quote]

Dank je. Was door omstandigheden ruim een jaar niet gereden. Voor de eerste keer weer er op bij deze foto *\o/*

Mijn merrie draagt de french rose. Verder heb ik de kleuren hunted green, navy, ice blue, benneton blue en mulberry. Wil graag nog de kleur Mink.

Maar de hunted green is toch wel mijn favoriet. Hieronder een foto van mijn ietswat te dikke ruin.

Afbeelding

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:47

ZoeyDercks schreef:
Racing Green is niet meer verkrijgbaar helaas.

Helaas pindakaas!

* kruipt weer onder meeleessteen en kijkt vanaf daar naar alle mooie setjes *

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:47

Ik heb trouwens sinds 3 weken de Loire Three Quarter Coat Mocha en het is echt een heerlijke jas!
Zie wel dat ie bij HorseHealth niet meer goed leverbaar is maar mocht je opzoek zijn naar een fijne langere winter jas kan ik deze zeker aanraden :)

LIJM

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:25

Dat probleem met de teugels heb ik eigenlijk nooit bij LeMieux dekjes, ook niet bij andere merken.
Ik kon mijzelf niet inhouden en heb de french rose loire besteld. O:)

Ik twijfelde er al een tijdje over want vind het eigenlijk zond eom een kleur in suede en loire te hebben, maar ik heb het toch maar gedaan :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:34

Ik lees al langere tijd mee en moet echt op m’n handen zitten... heb niet eens een paard :') Vind t dan een beetje zonde om dekjes te kopen aangezien ik ze misschien allemaal weer moet verkopen stel dat ik dadelijk een pony krijg en ik nu alles full koop ;( ;(

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:38

Ik heb gewoon full voor mijn pony hoor! Maar snap je wel. Je weet natuurlijk ook nog niet welke kleur past op ke toekomstige paard.

Mijn pony wordt nu ingereden met een vhz zadel, en ben al dressuurdekjes aan het verzamelen O:)
Dressuurzadel heb ik ook al, maar wordt nog niet mee gereden. Toch wordt ik al helemaal blij van al dat shoppen _O-

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:43

Trui schreef:
Ik lees al langere tijd mee en moet echt op m’n handen zitten... heb niet eens een paard :') Vind t dan een beetje zonde om dekjes te kopen aangezien ik ze misschien allemaal weer moet verkopen stel dat ik dadelijk een pony krijg en ik nu alles full koop ;( ;(

Hoe lang ben je? Als je vanwege lengte minstens een D/E-pony zou moeten nemen, dan past full vaak wel. Zeker bij E-pony's.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:49

Ik heb een niet al te lange e-pony, en hier past full ook gewoon :). Ik zou dus ook gewoon een full kopen.
Ik ben nog aan het nadenken of ik nog een lemieux dekje heb. Ik heb nu een navy, eurojump ofzo (met een lichte rand). Twijfel nog een navy, maar dan ander model, of toch benneton blue of ice blue. Vorodeel aan navy is wel dat ik dan niet veel moeite hoef te doen om alles bij elkaar te laten passen.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:53

Zit ik net even op Hypostore te kijken, liggen er ineens zomaar 2 dekjes in mijn winkelmand :oo

Geloof dat de peacock en french rose in Loire onderweg zijn nu :+

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:56

Mijn PRE is ook een e-pony en ik heb ook maat full in dekjes. Qua de rest zit hij een beetje tussen cob en full in. Maar meestal past cob wel. Ik denk dus dat je gerust dekjes in maat full kunt kopen :)

Sille55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:58

Oké ik word echt heel erg hebberig van dit topic... :') De Peacock is wel echt heel gaaf, maar eigenlijk heb ik wel genoeg dekjes... (Hoewel, kun je ooit genoeg dekjes hebben..?)

Tijdje geleden mijn eerste Lemieux gekocht, toen snapte ik ineens waarom iedereen er zo'n fan van is, echt super fijn dekje. Ik heb de Chili Red, met bijpassend shirt :D
Afbeelding

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 14:03

Caresse07 schreef:
Zit ik net even op Hypostore te kijken, liggen er ineens zomaar 2 dekjes in mijn winkelmand :oo

Zomaar ineens? Magic!
Nou als je de french rose niet wil mag je m naar mij doorsturen hoor, ik offer me wel op.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 14:04

Ik heb de showdeken gekocht *D
Twijfelde even over de kleur, maar staat heel chique vind ik! En omg hij is zo zacht, zou hem bijna als dekentje voor mezelf gebruiken.

Afbeelding

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 14:07

Janntjuh schreef:
Caresse07 schreef:

Zomaar ineens? Magic!
Nou als je de french rose niet wil mag je m naar mij doorsturen hoor, ik offer me wel op.

Ja echt, poef, en ze lagen er in :? :D

Ha ha zal kijken of ik je dat aan wil doen of dat ik hem van ellende maar gewoon zelf hou :+

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 14:07

Mooi Melisje :j

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 14:08

Mooie showdeken melisje <3

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 14:12

Gaaf Melisje! Zou er zo in willen kruipen :D

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 14:50

Pony die ik heeeel misschien op t oog heb is een C/D dus echt wel klein. Al moet ik zeggen dat mijn huidige full dekjes haar heel mooi passen. Maar heb ook een full dekje van een ander merk wat haar echt veel te groot is.

Zij is wel een uitzondering, je zou me in eerste instantie voor gek verklaren dat ik naar zoiets kleins kijk, want ben zelf redelijk lang hihi dus misschien toch maar gewoon full kopen dan

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:33

Groen is denk ik niet mijn ding. Ik vind die spectrum ice blauw ook wel echt heel mooi! Heeft iemand die al?

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:35

Ik ben ook niet zo van groen, al vind ik de Olive wel weer heel erg mooi.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:58

Stel nou dat je, onder andere door dit topic, geinspireerd geraakt bent en je hebt je zinnen gezet op een LeMieux dekje in de kleur Fuchsia... En daarvan wil je dan voor zowel onder het springzadel als onder het dressuur zadel een exemplaar hebben... Hoe vind je dan de winkel die deze kleur ook echt verkoopt?

Ik heb inmiddels gekeken bij de links van paardenwinkels uit de openingspost, bij Epplejeck, Divoza en Ooteman...
Waar vinden jullie precies die ene kleur waar je je zinnen op zet?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 16:01

Fuchsia wordt niet meer verkocht.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:03

Nickeltje; Hopen op tweedehands, meer kun je niet doen in zo'n geval.
Trui; kun je niet een dekje opmeten wat netjes past? Er is vast wel iemand hier die een dekje na wil meten zodat je een idee hebt van hoe hij valt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:09

AAhh... Dat verklaart een heleboel... Sip...