Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 12:41

lideli schreef:
Olijf is mooi zeg Jeann!

Darkadia, gaaf hoor die frontriem :j knap gedaan

Gianti bedoel je dat je een showmaster dekje hebt dat lelijk wordt?
Mijn Felix Bühler dekjes blijven mooi, mijn green lake heb ik nu 1,5 jaar en vind ik er nog mooi uitzien

Ja ik heb de showmaster dekje in greenlake en die vind ik al super snel lelijk worden. Denk dat ik hem nu 5x gebruikt heb en zitren allemaal verkleuringen in, door het zweet van het paard, en bovenste stoflaag vind ik uitlubberen al. Maar ben wel weg van de kleur :( vind je de felix bruhler overeenkomen qua kleur met het dekje dat ik heb?
Laatst bijgewerkt door Gianti op 17-05-20 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 12:41

Ik heb een paar Steeds stalschoenen in mijn winkelwagen liggen. Ze gaan mijn (retedure) Mountain Horse schoenen vervangen. Deze zijn half de prijs van de Mountain Horse, hoop dat ze fijn zijn!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 12:44

Piekosjj schreef:
Ik heb een paar Steeds stalschoenen in mijn winkelwagen liggen. Ze gaan mijn (retedure) Mountain Horse schoenen vervangen. Deze zijn half de prijs van de Mountain Horse, hoop dat ze fijn zijn!

Ja ik zat ook te kijken. Ze zijn echt heel fijn geprijsd ook. Heb jij je eigen maat besteld?

Athena1814

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 12:55

HorseTimeXL schreef:
Wat super leuk eigenlijk dat dit een soort van [volg/ervaring] topic is geworden. Als ik al die foto's zie begin mn vingers alweer te kriebelen haha. Hoe zijn jullie ervaring met de stalschoenen over het algemeen van Kramer? Mijn schoenen die ik gebruik in combinatie met mijn chaps zijn echt aan vervanging toe.

Ik heb 2 jaar geleden stalschoenen van steeds gekocht. Ze beginnen nu wat slechter te worden. De prijs kwaliteit verhouding vind ik goed!

fabske

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:08

Wat een mooie sets komen er weer voorbij.

Ik heb een rijlegging en truitje besteld ben benieuwd hoop dat ze passen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 07:14

Is dit nog een actief topic?
Ik wilde deze bestellen maar bij de maat kan ik enkel kiezen voor pony, dressuur of vzh.
https://m.kramer.be/Paard/Zadeldekjes-o ... sic-Sports

En ik moet echt wel minstens een full hebben, liefst eentje die ruim valt. Of zie ik iets over het hoofd?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 07:34

Dressuur en vzh zijn full ;)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 07:35

Granoek schreef:
Is dit nog een actief topic?
Ik wilde deze bestellen maar bij de maat kan ik enkel kiezen voor pony, dressuur of vzh.
https://m.kramer.be/Paard/Zadeldekjes-o ... sic-Sports

En ik moet echt wel minstens een full hebben, liefst eentje die ruim valt. Of zie ik iets over het hoofd?

De optie 'dressuur' en de optie 'veelzijdigheid' zijn full. De optie 'pony' uiteraard niet. Maten staan er altijd per model bij ook ergens verder naar onder bij ieder dekje.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:37

Ja die maten zag ik dus wel bij andere dekjes (ook pas later) maar bij deze niet.
Ik ga het gewoon proberen! Dankjewel!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:15

@granoek ze vallen niet extreem groot overigens is mijn ervaring. Ben benieuwd of ze passen bij jouw paardjes!

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:07

Even een vraagje, ik ben opzoek naar een shirtje voor bij mijn nieuwe dekje en nou kwam bij kramer uit op het zip shirt Sofie van Felix Buhler in de kleur terracotta. Zou deze kleur staan bij dit dekje?
Afbeelding

Dan vroeg ik me ook nog af hoe de shirtjes en jassen van Felix Buhler vallen? Ik twijfel een beetje welke maat ik moet pakken voor een jas.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:59

Ik denk dat het shirt wat rozer is dan je dekje. Eerder in dit topic heb ik er wat foto’s van geplaatst.
Maat valt naar mijn mening normaal qua shirts.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:04

Is er iemand die een van deze polo’s heeft? daadwerkelijk ook in die kleur! Afbeelding
Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 18:11

Iemand die deze rijbroek heeft ?
Hoe valt de maat? Past je telefoon in de zak? En de kwaliteit :Y)

Afbeelding

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 07:39

Hier ook al een tijdje fan van FB :=

Laatst de oriental Aubergine binnengekregen en hij is zo cool <3
Heb ook de bandages erbij voor mn Fries, die kan mn haf nog niet om. Die accepteert net haar beenbeschermers :))

Afbeelding

Heb ook de basic poederroze. En de olijf staat nu als eerste op mn lijstje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 07:50

Okay, ik heb net de eerste miskoop van Felix Bühler gedaan; vliegenmaskers. Zal zelf niet goed naar de maat gekeken hebben op het tabel gok ik eigenlijk... Ze zijn mega groot... gaan niet passen, dus moeten terug. Vond ze wel heel mooi. -O- Maar had al weer een kortingsbon in de brievenbus dus ga opnieuw een poging doen. En kijken of ze leuke nieuwe polo's hebben.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 08:21

Iets retour sturen bij Kramer vind ik wel een dingetje trouwens.. tegenwoordig is een pakket versturen bij postNL €7,50, ze geven geen 'gratis retour'. Plus dat de verzendkosten die je betaald bij de bestelling ook wordt afgehouden van het retourbedrag..

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 09:45

Volgens mij mag dat niet.
Twee maal verzendkosten rekenen

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 15:02

Ik heb uiteindelijk toch het terracotta shirtje besteld bij mn dekje omdat ik verder niks voor een normale prijs kon vinden. Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over hoe het matcht, vind ook de stof van het shirtje heel mooi! Wel denk ik dat ik volgende keer de S pak in plaats van M omdat het nu nog best los zit en ik het bij dit soort shirtjes mooier vind als het wat aansluitender is.
Afbeelding

Ik had ook nog een jasje (Lilli) besteld, ook heel tevreden mee!
Enige nadeel aan dat alles zo leuk is is dat mijn portemonnee dat niet zo leuk vind :')

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:26

Heeft iemand ook een mooie bruine set gevonden ? Ik heb een bruine wintec en zoek daar eigenlijk een mooi (donker) bruin dekje etc bij maar lijken ze niet te hebben? Wat staat nog meer mooi bij bruin tuig? Altijd zwart gehad dus vind t best lastig :Y) heb een haflinger trouwens, even voor t kleur paard :o

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:03

TurboDi schreef:
Heeft iemand ook een mooie bruine set gevonden ? Ik heb een bruine wintec en zoek daar eigenlijk een mooi (donker) bruin dekje etc bij maar lijken ze niet te hebben? Wat staat nog meer mooi bij bruin tuig? Altijd zwart gehad dus vind t best lastig :Y) heb een haflinger trouwens, even voor t kleur paard :o

Wat voor bruin heb je? Ik had laatst mn bruine laarzen aan bij de olijf.. vond ik zelf niet heel gek staan maar geen idee hoe dat is met je hele tuig bruin..

Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:30

Bruin kan goed met donkere blauwtinten en ook met groentinten vind ik persoonlijk.

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:35

Afbeelding

Afbeelding

Zo bruin! Vind deze kleur ook mooi maar zoek nog wat anders

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:36

TurboDi schreef:

Op mijn haf ook een bruine wintec. Dekjes eronder van FB in braam en Navy. Blauwtinten kunnen sowieso altijd goed met zowel bruin tuig als een haflinger :j

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:36

Afbeelding

Afbeelding

Best veel kan hoor! Ik ben zelf erg fan van donkergroen onder bruin, maar paars, blauw en sommige tinten oranje kunnen ook :j