Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Iemand misschien een idee welk bitje geschikt zou kunnen zijn als eerste bitje?
Bij de bit quiz staan veel vragen rondom rijden, maar dat is nog niet van toepassing.
Ik twijfel nog een beetje of ik Bitloos ga inrijden tzt of met bit. Als het een bit wordt neig ik naar fager.
Dikke tong, heel weinig ruimte, tandarts zei al specifiek dat het een uitdaging zou gaan worden.
11,5 / 12 cm.
Heeft nu twee keer een nep Myler in gehad en is daar dan ( nog) erg rommelig mee. Maar dat is ook gewenning natuurlijk.
Puppetje schreef:Kan je Fager bitten nu ergens met korting kopen? Ik wil graag de Maria kopen, maar de prijs houdt me wat tegen.
Puppetje schreef:Ik zoek een fijn bit voor mijn 3-jarige. Hij heeft nu een Sprenger dynamic d-trens, maar ik vind hem er niet heel fijn mee lopen. De Carl en de Maria lijken mij fijne bitten en ik heb een lichte voorkeur voor de Maria. Helaas kan ik de Maria niet als testbit bestellen. Ik vind het dan best een gok om een redelijk duur bit te bestellen....
Puppetje schreef:Bedankt, dit is alleen een watertrens en een bustrens lijkt me voor een jong paard stabieler in de mond te liggen. Het is al weer zolang geleden dat ik een jong paard heb gehad dat ik alles echt weer even moet uitzoeken.
NadiaM schreef:Ik heb voor mijn jonge paard op advies van een bitfitter de Fager Mary bus trens aangeschaft.
Dit is de Marie maar dan in onderlegtrens, vind de kleine bitringen hieraan mooier voor mijn kleine paardje.
En wij zijn er echt heel tevreden over.
De 'zadelmakmaaster' merkte gelijk verschil