Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:_Evelien schreef:Bedankt voor jullie reacties! Hebben jullie ook foto’s van de micklem multi op jullie AV’S?
Ik zou een foto kunnen maken?Ik gebruik hem voor 3 Arabieren..Maat cob,deze past prima enkel de kaakriem had iets ruimer gekund..
Drico schreef:Heeft er iemand al een hoofdstel van Kramer?
Zilkesteyn70 schreef:Ik heb voor mijn connemara bij Krämer de anatomical inovation (Felix Bühler) besteld.
Erg mooi hoofdstel en past goed, maar mijn pony loopt er niet lekker op helaas![]()
Ze gooit steeds haar tong over het bit hoe strak ik de neusriem ook doe, dus deze maar verkopen en op zoek naar een ander hoofdstel![]()
[ Afbeelding ]
eclair98 schreef:Dan ga ik het gokken en hem op marktplaats zoeken
moniek21 schreef:Ik heb ook een micklem.. volgens mij een Deluxe maar dat weet ik niet meer zeker .. heb hem al even![]()
Mijn vorige paard had een smal hoofd maar zat tussen cob en full in.. toch het advies gekregen om voor de full te gaan.. dat paard heb ik onlangs verkocht en heb nu een 4 jarige met een smal lang hoofd , ook bij deze past hij super .
Zal kijken of ik een foto heb van mijn vorige ( met een witte vlek op zn neus ) en van deze waar het goed op te zien is .wel met een andere frontriem
[ [url=m/q7RyXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ub3H1R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nathalie84 schreef:Mag ik daaruit opmaken dat ze redelijk klein uitvallen? Ik wil ook gaan kijken voor eentje, paard heeft alles cob, maat twijfel nu over de maat.
Beckie schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Ik heb een vraagje aan de kenners: hoe vinden jullie deze micklem passen?
[ [url=m/kx8mpc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mijn gevoel past het namelijk niet helemaal. De neusriem zou volgens mij best nog iets hoger mogen, maar de bocht van het bakstuk lijkt mij nu precies op het gevoelig deel te liggen? Of heb ik het mis?
[ [url=m/fg23Sq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de voorbeeldfotos zit er in ieder geval meer ruimte tussen het bakstuk en het bot voor de wang (is dat het jukbeen?)
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Het is overigens een cob met een andere frontriem.
Nathalie84 schreef:moniek21 schreef:Ik heb ook een micklem.. volgens mij een Deluxe maar dat weet ik niet meer zeker .. heb hem al even![]()
Mijn vorige paard had een smal hoofd maar zat tussen cob en full in.. toch het advies gekregen om voor de full te gaan.. dat paard heb ik onlangs verkocht en heb nu een 4 jarige met een smal lang hoofd , ook bij deze past hij super .
Zal kijken of ik een foto heb van mijn vorige ( met een witte vlek op zn neus ) en van deze waar het goed op te zien is .wel met een andere frontriem
[ [url=m/q7RyXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ub3H1R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik daaruit opmaken dat ze redelijk klein uitvallen? Ik wil ook gaan kijken voor eentje, paard heeft alles cob, maat twijfel nu over de maat.
Odetje92 schreef:Beckie schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Ik heb een vraagje aan de kenners: hoe vinden jullie deze micklem passen?
[ [url=m/kx8mpc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mijn gevoel past het namelijk niet helemaal. De neusriem zou volgens mij best nog iets hoger mogen, maar de bocht van het bakstuk lijkt mij nu precies op het gevoelig deel te liggen? Of heb ik het mis?
[ [url=m/fg23Sq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de voorbeeldfotos zit er in ieder geval meer ruimte tussen het bakstuk en het bot voor de wang (is dat het jukbeen?)
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Het is overigens een cob met een andere frontriem.
Ik denk dat de neusriem nog wel eentje kan zakken, zeker niet hoger! Het is namelijk geen hoge neusriem