Bralindy schreef:Wie gaat er binnenkort nog bestellen? Ik wil heel graag de Fairfield Lingus hoofdstel maat full maar heb geen creditcard.
[HAR] Hööks bestellen (oktober)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bralindy schreef:Wie gaat er binnenkort nog bestellen? Ik wil heel graag de Fairfield Lingus hoofdstel maat full maar heb geen creditcard.
_Caithlynn schreef:Hoe ruim welke maat heeft het paard normaal als hoofdstelmaat?friesam schreef:Snelle levering zeg!
Het is al binnen
Hoofdstel valt ruim!! [ [url=m/o92769.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZLqz6x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xHUjtL.jpg]Afbeelding[/url] ]
SayaJones schreef:Ook ik heb eindelijk m'n Lingus 'binnen'. Hij is eind juni besteld
2x datum veranderd, uiteindelijke leverdatum zou 15 september zijn en hij is afgelopen week pas binnengekomen. Bij een andere Bokker afgeleverd (samen besteld), dus m'n hoofdstel is nu mijn kant op aan het komen en zal hem morgen wel binnen krijgen.
Ben heel benieuwd!
Heb erg lang gewacht dus m'n verwachtingen zijn ook hoog nu
PanamaD schreef:Ik ga mijn chester fairfield verkopen. Vind het een prachtig hoofdstel maar vind de pasvorm het toch niet bij mijn merrie en rij toch liever zonder een ‘sperriem’. Mijn zoektocht gaat weer verder maar dan naar een hoge neusriem!
PanamaD schreef:Ik ga mijn chester fairfield verkopen. Vind het een prachtig hoofdstel maar vind de pasvorm het toch niet bij mijn merrie en rij toch liever zonder een ‘sperriem’. Mijn zoektocht gaat weer verder maar dan naar een hoge neusriem!
Daphara schreef:Ik vind het redelijk goed zitten, zou wel de kaakriem wat strakker doen, dan is het jukbeen net wat vrijer en ligt het bit ook beter.
SayaJones schreef:Ik heb eindelijk mn Lingus kunnen uitproberen
Paard liep er wel fijn mee naar mijn idee
Wel nog een eeuwige 'zit mijn hoofdstel goed?' vraag...
Ik heb het idee dat het bit te laag zit maar bitriempjes zitten op zn hoogst en als ik bakstukken omhoog doe dan zit de neusriem te hoog...
Iemand ideeën of ie fijn zit zo?
[ [url=m/BkW2Eq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vy7CQY.jpg]Afbeelding[/url] ]