GamblersCup schreef:Spray tegen dazen dat werkt. Al zoveel geld in gestoken, alle merken die hier te krijgen zijn uitgeprobeerd, geen énkele spray doet wat het zegt te doen. Gewoon geen een.
Bij mij werkt die van Anky perfect

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladygiroc schreef:Een pessoa tuig voor een shetlander. Jaren geleden maakte verschillende bokkers deze zelf en nu niemand meer.
Lolala73 schreef:[ [url=m/E9MraI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bestaand frame/ luik voor in mijn staldeur voor een shetlander, die zoek ik en geen oplossingen hoe het anders te doen zodat mijn kleine beestje ook naar buiten kan kijken
ittheclown schreef:Een bij voorkeur bruine gevormde singel.. ala prolite of banaan met een vacht los of vast eraan ( had een ledere van rossner top ding maar hij krijgt kale plekjes van de brede passanten).. maar dan in maatje 45 cm ... echt een verschrikking ik heb nu een maansingel die ook fijn is maar 50 cm is net even te lang en is zo rommelen met de onderkant van mn dekjes
Frummels schreef:Waar ik trouwens moeilijk/niet aan kan komen: transportbeschermers in maat shet die van achteren tot over de hak komen én in een webwinkel waarbij je achteraf kunt betalen. (Anders zit ik weer 10.000 jaar op mijn geld te wachten bij 4 winkels omdat ik alles moet terugsturen omdat maat shet nooit echt maat shet is).
Capriootje schreef:Frummels schreef:Waar ik trouwens moeilijk/niet aan kan komen: transportbeschermers in maat shet die van achteren tot over de hak komen én in een webwinkel waarbij je achteraf kunt betalen. (Anders zit ik weer 10.000 jaar op mijn geld te wachten bij 4 winkels omdat ik alles moet terugsturen omdat maat shet nooit echt maat shet is).
Zijn die van HB niks ? Die heeft een vriendin van mij voor haar shet.
Shanna schreef:Neem contact op met je stal-bouwer, die kunnen je perfect helpen denk ik zo! En anders zul je toch echt zelf aan de knutsel moeten, heb ik ook gedaan.
Ik zoek open springschoenen zonder klittenband in maat xl of groter. Ze zijnntegen het aftrappen van ijzers, dus moeten wel echt lang zijn. Dit sluitsysteem lijkt me perfect, maar nergens meer te vinden..
[ [url=m/XCEja5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ashleytjuhh schreef:ittheclown schreef:Een bij voorkeur bruine gevormde singel.. ala prolite of banaan met een vacht los of vast eraan ( had een ledere van rossner top ding maar hij krijgt kale plekjes van de brede passanten).. maar dan in maatje 45 cm ... echt een verschrikking ik heb nu een maansingel die ook fijn is maar 50 cm is net even te lang en is zo rommelen met de onderkant van mn dekjes
en een los bontke voor er omheen?