Waar kan jij moeilijk aan komen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:49

GamblersCup schreef:
Spray tegen dazen dat werkt. Al zoveel geld in gestoken, alle merken die hier te krijgen zijn uitgeprobeerd, geen énkele spray doet wat het zegt te doen. Gewoon geen een.

Bij mij werkt die van Anky perfect :)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:51

ForeverQ schreef:
Ladygiroc schreef:
Een pessoa tuig voor een shetlander. Jaren geleden maakte verschillende bokkers deze zelf en nu niemand meer :( .

Dacht dat minihorseshop ze wel had

nope

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:25

Ladygiroc schreef:
Een pessoa tuig voor een shetlander. Jaren geleden maakte verschillende bokkers deze zelf en nu niemand meer :( .

Hier staat hoe je er zelf een kan maken: http://dabo-design.nl/paardenhobby/pessoa.html

Mocht je niks kunnen vinden misschien nog een optie :) Als je haar een berichtje stuuer maakt ze hem misschien ook in opdracht. Ze zit ook op bokt als het goed is.

Edit: Dit is haar profiel memberlist.php?mode=viewprofile&u=15414

Lolala73

Re: Waar kan jij moeilijk aan komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:39

Afbeelding
Bestaand frame/ luik voor in mijn staldeur voor een shetlander, die zoek ik en geen oplossingen hoe het anders te doen zodat mijn kleine beestje ook naar buiten kan kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:55

Neem contact op met je stal-bouwer, die kunnen je perfect helpen denk ik zo! En anders zul je toch echt zelf aan de knutsel moeten, heb ik ook gedaan.

Ik zoek open springschoenen zonder klittenband in maat xl of groter. Ze zijnntegen het aftrappen van ijzers, dus moeten wel echt lang zijn. Dit sluitsysteem lijkt me perfect, maar nergens meer te vinden..

Afbeelding

Carl123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 18:04

Mooie chaps tot net over de knieëen. Daar zoek ik al lang naar....

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 10:58

Een bij voorkeur bruine gevormde singel.. ala prolite of banaan met een vacht los of vast eraan ( had een ledere van rossner top ding maar hij krijgt kale plekjes van de brede passanten).. maar dan in maatje 45 cm ... echt een verschrikking ik heb nu een maansingel die ook fijn is maar 50 cm is net even te lang en is zo rommelen met de onderkant van mn dekjes

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:36

Lolala73 schreef:
[ [url=m/E9MraI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bestaand frame/ luik voor in mijn staldeur voor een shetlander, die zoek ik en geen oplossingen hoe het anders te doen zodat mijn kleine beestje ook naar buiten kan kijken

Mijn mini heeft een lage pallet als staldeur op de nieuwe stalling. Daar kan hij gewoon overheen met zijn hals en lekker naar buiten kijken en met de buurvrouw kroelen! :) Misschien is dat een oplossing? En anders de deur afzagen op de juiste hoogte. Dat staat wel een stuk mooier dan een pallet natuurlijk.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:40

Equifyt Sainfoin & Timothy Hay / Kruidenhooi -O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:27

ittheclown schreef:
Een bij voorkeur bruine gevormde singel.. ala prolite of banaan met een vacht los of vast eraan ( had een ledere van rossner top ding maar hij krijgt kale plekjes van de brede passanten).. maar dan in maatje 45 cm ... echt een verschrikking ik heb nu een maansingel die ook fijn is maar 50 cm is net even te lang en is zo rommelen met de onderkant van mn dekjes

en een los bontke voor er omheen?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:30

Waar ik trouwens moeilijk/niet aan kan komen: transportbeschermers in maat shet die van achteren tot over de hak komen én in een webwinkel waarbij je achteraf kunt betalen. (Anders zit ik weer 10.000 jaar op mijn geld te wachten bij 4 winkels omdat ik alles moet terugsturen omdat maat shet nooit echt maat shet is). :')

xmoosjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:45

Een onderleg bustrens ipv watertrens

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:49

Frummels schreef:
Waar ik trouwens moeilijk/niet aan kan komen: transportbeschermers in maat shet die van achteren tot over de hak komen én in een webwinkel waarbij je achteraf kunt betalen. (Anders zit ik weer 10.000 jaar op mijn geld te wachten bij 4 winkels omdat ik alles moet terugsturen omdat maat shet nooit echt maat shet is). :')

Zijn die van HB niks ? Die heeft een vriendin van mij voor haar shet.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:49

xmoosjex schreef:
Een onderleg bustrens ipv watertrens

Die heb je best veel. weet niet wat je budget en maat is?

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:18

Vandaag dan eindelijk 2 rechttoe rechtaan halsters in effen kleur gevonden. Geen gesp en losse ring bij de neusriem *\o/* Geen glitters en tekst.
Van QHP.

mariskakok

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:32

dekens!
mijn western paardjes hebben dikke billen en automatisch worden de dekens voor dan ook heel groot

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:36

Capriootje schreef:
Frummels schreef:

Zijn die van HB niks ? Die heeft een vriendin van mij voor haar shet.

Misschien wel, alleen kan ik ze nergens vinden in een webshop met afterpay :(

Nynkefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:40

Een dubbel gebroken bustrens met locked system ... kan ze eigenlijk alleen vinden als watertrens

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:53

mariskakok schreef:
dekens!
mijn western paardjes hebben dikke billen en automatisch worden de dekens voor dan ook heel groot

Dekens met amerikaans model helpt! En anders dekens van rambo. Ik heb ook een amerikaan met een dikke kont en veel schouder maar hier staat ze al een paar jaar heel mooi onder!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:51

Nynkefleur schreef:
Een dubbel gebroken bustrens met locked system ... kan ze eigenlijk alleen vinden als watertrens

Stubben heeft hem volgensmij ook in d trens, misschien is dat iets?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:52

Balen frummels! Misschien mailtje sturen naar een shop of het mogelijk is eerst te passen?

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:43

Een andere deken behalve de bucas met stay dry voering en waterdicht.
Nu wel de anky gevonden maar die is er weer niet in medium

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:40

Shanna schreef:
Neem contact op met je stal-bouwer, die kunnen je perfect helpen denk ik zo! En anders zul je toch echt zelf aan de knutsel moeten, heb ik ook gedaan.

Ik zoek open springschoenen zonder klittenband in maat xl of groter. Ze zijnntegen het aftrappen van ijzers, dus moeten wel echt lang zijn. Dit sluitsysteem lijkt me perfect, maar nergens meer te vinden..

[ [url=m/XCEja5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind deze ideaal!!
http://www.eventing-sgw.nl/beenbescherm ... oenen.html

Zien er misschien niet uit, maar ik heb ze ook voor in de weide voor het aftrappen. Ze zuigen geen water op, zijn zo schoon en makkelijk op maat te maken.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:10

Ashleytjuhh schreef:
ittheclown schreef:

en een los bontke voor er omheen?

Die passen helaas niet om voorgevormde singels zijn meestal te smal helaas.. heb nu biesjes waarvan ik dacht dat ze irriteerde van mijn singel af gesloopt.. en er.. een dikke huissok omheen gedaan hahah mischien dat dat een oplossing voor ons probleem is

ellenimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:32

ik wil een echte wollen golden stripe deken in minimaal maat 215 voor mijn Irish Draught......