Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Ik heb net gisteren een recensie geschreven van de Equizaum in het Rio topic, zie onderschrift.
Wij zijn er erg blij mee, vandaar dat ik vandaag ook een groot deel van onze (show)hoofdstellen te koop wil gaan zetten. We doen nu namelijk echt alles met de Equizaum.
[ [url=m/wH2dFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Willemina_L schreef:xyzutu2 schreef:Ik heb net gisteren een recensie geschreven van de Equizaum in het [***] topic, zie onderschrift.
Wij zijn er erg blij mee, vandaar dat ik vandaag ook een groot deel van onze (show)hoofdstellen te koop wil gaan zetten. We doen nu namelijk echt alles met de Equizaum.
[ [url=m/wH2dFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ah super, bedankt! Net je topic doorgelezen en heb ook dat poeder besteld... Ben benieuwd of ik ook een plofkip krijg wat betreft mijn vijfjarige die veel te mager bespierd blijft ondanks onbeperkt hooi van de beste kwaliteit uit de Eiffel en na wat arbeid wordt gevoerd..
Janntjuh schreef:Mag ik heel even jullie mening vragen?
Naar mijn idee ligt de neusriem van dit hoofdstel niet helemaal goed, hij trekt over de jukbenen heen en lijkt kort, dus heb ik eigenlijk een grotere maat nodig.
[ [url=m/VM6Gdi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij dit hoofdstel zat het een stuk beter maar ik was geen fan van het kopstuk.
[ [url=m/E3CK3R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu heb ik 2 opties:
1. Ik kan een neusriem een maat groter bestellen voor het 1e hoofdstel met de hoop dat die beter zit.
2. Ik kan het 2e hoofdstel weer nemen maar dan het kopstuk van het 1e hoofdstel gebruiken met de hoop dat hij dan goed blijft zitten.
Wat zouden jullie doen?
Janntjuh schreef:Mag ik heel even jullie mening vragen?
Naar mijn idee ligt de neusriem van dit hoofdstel niet helemaal goed, hij trekt over de jukbenen heen en lijkt kort, dus heb ik eigenlijk een grotere maat nodig.
[ [url=m/VM6Gdi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij dit hoofdstel zat het een stuk beter maar ik was geen fan van het kopstuk.
[ [url=m/E3CK3R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu heb ik 2 opties:
1. Ik kan een neusriem een maat groter bestellen voor het 1e hoofdstel met de hoop dat die beter zit.
2. Ik kan het 2e hoofdstel weer nemen maar dan het kopstuk van het 1e hoofdstel gebruiken met de hoop dat hij dan goed blijft zitten.
Wat zouden jullie doen?