Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxdomiixx schreef:Mij lijkt dat wel wat om te ruilen zodat je kan uitproberen. Alleen zou ik zelf niet willen opsturen, vind het prettiger om te weten wie dan mijn zadel gebruikt
Handig als je dan een beetje bij elkaar in de buurt woont. Sheran schreef:xxdomiixx schreef:Mij lijkt dat wel wat om te ruilen zodat je kan uitproberen. Alleen zou ik zelf niet willen opsturen, vind het prettiger om te weten wie dan mijn zadel gebruikt
Snap ik helemaal! Ik bedoelde ook eigenlijk persoonlijk overhandigenHandig als je dan een beetje bij elkaar in de buurt woont.
Handig als je dan een beetje bij elkaar in de buurt woont.[/quote]
[/quote]
Maar ik weet niet of er echt belangstelling voor zou zijn... volgens mij zijn veel mensen echt heel erg gehecht aan hun zadel en zijn ze misschien bang dat er toch iets mee gebeurt. Mijn zadel heeft al gebruikssporen dus ik vind het niet zo erg
) zadel! 
Echt prachtig in choco! Als ik een paard had nam ik er een voor het buitenrijden
xyzutu2 schreef:Kitty_ schreef:De Cow zadels van Freemax zijn weer leverbaar en afgelopen week heb ik het eerste exemplaar binnen gekregen... zelfs vriendlief vind 'm prachtig
Supermooi, die freemax westernzadels! Echt echt, in plaats van net echt.
Alleen jammer dat ze weer zo zwaar zijn...
), maar met het aantal kilo's dat mijn paard extra mee moet zeulen omdat ik de looks van een zadel zo leuk vind. Dan kies ik dus ook bij boomloos toch steeds weer voor een zadel van 4,5 kilo dat niet de looks heeft, maar het paard wel een hoop loos extra gewicht bespaart.