Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Capriootje schreef:Ja als je het probeert ben je om
Ik had een budget van max 2500 eigenlijk en toch even die 2 erreplus zadels testen, dus heel stuk over budget gegaan maarja wel een heel fijn zadel nu voor lange tijd hoop ik
Vind het super om te merken dat paard er ook echt profijt van heeft

Ayasha schreef:Heb de modellen even op gezocht en ben 99% zeker dat het een Adelinde is. Dressuur dus. Zit enorm te klooien met mijn beugellengte omdat het me echt in een houding pushed die niet goed voelt voor me.
Ayasha schreef:Heb de modellen even op gezocht en ben 99% zeker dat het een Adelinde is. Dressuur dus. Zit enorm te klooien met mijn beugellengte omdat het me echt in een houding pushed die niet goed voelt voor me.
 Maar dat is voor iedereen anders. Je kan die knie wrongen veranderen waarom zet je er geen andere op dan? Zit je misschien fijner.
  Maar dat is voor iedereen anders. Je kan die knie wrongen veranderen waarom zet je er geen andere op dan? Zit je misschien fijner. 

wendyke schreef:Ayasha schreef:Heb de modellen even op gezocht en ben 99% zeker dat het een Adelinde is. Dressuur dus. Zit enorm te klooien met mijn beugellengte omdat het me echt in een houding pushed die niet goed voelt voor me.
Ow die heb ik ook .Ik vind het een heerlijk zadel. Wil niks anders meerMaar dat is voor iedereen anders. Je kan die knie wrongen veranderen waarom zet je er geen andere op dan? Zit je misschien fijner.
Spannend Noukie
 daarom ook dat ik nu met de beugellengte aan het prullen ben. Ik hoop zo redelijk fijn te kunnen zitten. Maar ik kwam dus tot de conclusie dat dat opgesloten zitten niks voor mij is.
 daarom ook dat ik nu met de beugellengte aan het prullen ben. Ik hoop zo redelijk fijn te kunnen zitten. Maar ik kwam dus tot de conclusie dat dat opgesloten zitten niks voor mij is.  

De grip vond ik wel heel fijn trouwens!
  De grip vond ik wel heel fijn trouwens!