Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Ja als je het probeert ben je om![]()
Ik had een budget van max 2500 eigenlijk en toch even die 2 erreplus zadels testen, dus heel stuk over budget gegaan maarja wel een heel fijn zadel nu voor lange tijd hoop ik![]()
Vind het super om te merken dat paard er ook echt profijt van heeft
Ayasha schreef:Heb de modellen even op gezocht en ben 99% zeker dat het een Adelinde is. Dressuur dus. Zit enorm te klooien met mijn beugellengte omdat het me echt in een houding pushed die niet goed voelt voor me.
Ayasha schreef:Heb de modellen even op gezocht en ben 99% zeker dat het een Adelinde is. Dressuur dus. Zit enorm te klooien met mijn beugellengte omdat het me echt in een houding pushed die niet goed voelt voor me.
wendyke schreef:Ayasha schreef:Heb de modellen even op gezocht en ben 99% zeker dat het een Adelinde is. Dressuur dus. Zit enorm te klooien met mijn beugellengte omdat het me echt in een houding pushed die niet goed voelt voor me.
Ow die heb ik ook .Ik vind het een heerlijk zadel. Wil niks anders meerMaar dat is voor iedereen anders. Je kan die knie wrongen veranderen waarom zet je er geen andere op dan? Zit je misschien fijner.
Spannend Noukie