Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoe_97 schreef:komop zeg, enkele pagina's eerder was iedereen het erover eens dat ts alles bij elkaar loog, nu ben ik plots ene pestkop. tuurlijk joh --'
Het verhaal van TS veranderd continu, daar kan niemand omheen
Jolliegirl schreef:Zeg, wie ben jij om te bepalen of iedereen achter jou moet staan met je respectloze post of niet?
Word eens volwassen en reageer op een normale manier, dan krijg je misschien ook wat respect terug!
Zoe_97 schreef:LauLauu schreef:Zoe_97 : ik denk dat je ouders snel een opvoedcursus moeten volgen.. ik ben zelf 19 maar no way dat ik zo hoog van m'n toren zou blazen tegenover iemand,respect is ver te zoeken.. dit zie je aan je antwoorden is verschillende topics.
Is het niet beter dat jij je even terug trekt en je puberfase in je kamer doorstaat ipv op het internet?
TS: Excuses voor mijn botte antwoorden, je bent wie je zegt te zijn ook met deze hengst.
Je hebt er goed aan gedaan om dit paard op te vangen en een nieuwe thuis te geven die hij/zij verdiend..
bokt onthoud goed dingen en je kunt hier alles nalezen dus zou je wel aan je woord houden ipv heel de tijd te veranderen van verhaal.
Je paard mag bijkomen, dit zal ongetwijfeld gebeuren maar een goed passend zadel is echt nodig.
Je kussens liggen op het zadel ipv om het zadel.
[HAR] waarom die zadels zo ver naar voren?
Kijk naar de post van Starbreeze (foto met eskadrondekje), een heel ander zicht dan jouw zadel.
kun je niet persoonlijk worden aub? jij weet niets van mij en ik ben hier altijd eerlijk. ik kan niet tegen oneerlijke mensen, of mensen die dieren onrecht aandoen (op ene mager paard met een totaal niet passend zadel rijden valt daar ook onder).
En houdt aub je mond over mijn ouders, jij weet niets van mijn thuissituatie, en ja nu reageer ik scherp als je me persoonlijk aanvalt...

Jolliegirl schreef:Zoe_97 schreef:komop zeg, enkele pagina's eerder was iedereen het erover eens dat ts alles bij elkaar loog, nu ben ik plots ene pestkop. tuurlijk joh --'
Het verhaal van TS veranderd continu, daar kan niemand omheen
Zeg, wie ben jij om te bepalen of iedereen achter jou moet staan met je respectloze post of niet?
Word eens volwassen en reageer op een normale manier, dan krijg je misschien ook wat respect terug!
BeSen schreef:Gaan we Zoë nu de pestkop noemen? Oké ze is misshien niet aardig tegen ts geweest, maar. Ts soms ook niet tegen haar, het komt van twee kanten. Dus tem je op Zoë, dan tem je ook op TS
LauLauu schreef:BeSen schreef:Gaan we Zoë nu de pestkop noemen? Oké ze is misshien niet aardig tegen ts geweest, maar. Ts soms ook niet tegen haar, het komt van twee kanten. Dus tem je op Zoë, dan tem je ook op TS
Het gaat om haar posts in verschillende topics en we temmen niet op haar maar op het topic zelf.
Zo'n topic doet niemand goed.
)