Ligt dit zadel goed?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:39

Oké : paard gekocht met Pinksteren kwam hij naar mij toe (al eerder gekocht)
Zadel met het paard erbij gekocht-> gebruik het nu voor mijn eigen paard
Bij mijn eigen paard is al een zadelmaker bij geweest en het zadelpassen prima.
Vandaag is bij James (geronimo) ook een zadel maker bij geweest en een DA en tandarts pas geleden. Hier wat opheldering snap dat het best lastig kan over komen. En tevens de Belgische kampioenschappen zijn ook echt waar, maar niet met mijn eigen paard

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:39

Jemig zoë!!
Doe eens volwassen!

Ik heb ook allang getemt..hoop dat ze t snel zien!
Dit kan echt niet hoor!!

Zoe_97

Re: Ligt dit zadel goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:42

komop zeg, enkele pagina's eerder was iedereen het erover eens dat ts alles bij elkaar loog, nu ben ik plots ene pestkop. tuurlijk joh --'

Het verhaal van TS veranderd continu, daar kan niemand omheen

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:42

Afbeelding

Afbeelding
Star

Afbeelding

Afbeelding
James

Afbeelding

Afbeelding
Rectors Cealan

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:45

EvelienKiss schreef:
Dit is online pesten. Ik tip een moderator.

Al gedaan, vind ik dus ook.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:46

Zoe_97 schreef:
komop zeg, enkele pagina's eerder was iedereen het erover eens dat ts alles bij elkaar loog, nu ben ik plots ene pestkop. tuurlijk joh --'

Zeg, wie ben jij om te bepalen of iedereen achter jou moet staan met je respectloze post of niet?

Word eens volwassen en reageer op een normale manier, dan krijg je misschien ook wat respect terug!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:48

Jolliegirl schreef:
Zeg, wie ben jij om te bepalen of iedereen achter jou moet staan met je respectloze post of niet?

Word eens volwassen en reageer op een normale manier, dan krijg je misschien ook wat respect terug!

Nou inderdaad..

Ik wil er niet te veel woorden aan kwijt, maar Zoe lees je eigen posts eens terug. Ik hoop dat je zelf ook inziet dat die niet respectvol zijn.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:49

Gaan we Zoë nu de pestkop noemen? Oké ze is misshien niet aardig tegen ts geweest, maar. Ts soms ook niet tegen haar, het komt van twee kanten. Dus tem je op Zoë, dan tem je ook op TS :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:51

T gaat om het respect, van een ieder die hier reageert! T is ver te zoeken zegmaar.

En dat is waar het om gaat.

Memere

Zoe_97 schreef:
LauLauu schreef:
Zoe_97 : ik denk dat je ouders snel een opvoedcursus moeten volgen.. ik ben zelf 19 maar no way dat ik zo hoog van m'n toren zou blazen tegenover iemand,respect is ver te zoeken.. dit zie je aan je antwoorden is verschillende topics.
Is het niet beter dat jij je even terug trekt en je puberfase in je kamer doorstaat ipv op het internet?

TS: Excuses voor mijn botte antwoorden, je bent wie je zegt te zijn ook met deze hengst.
Je hebt er goed aan gedaan om dit paard op te vangen en een nieuwe thuis te geven die hij/zij verdiend..
bokt onthoud goed dingen en je kunt hier alles nalezen dus zou je wel aan je woord houden ipv heel de tijd te veranderen van verhaal.
Je paard mag bijkomen, dit zal ongetwijfeld gebeuren maar een goed passend zadel is echt nodig.
Je kussens liggen op het zadel ipv om het zadel.

[HAR] waarom die zadels zo ver naar voren?
Kijk naar de post van Starbreeze (foto met eskadrondekje), een heel ander zicht dan jouw zadel. :)

kun je niet persoonlijk worden aub? jij weet niets van mij en ik ben hier altijd eerlijk. ik kan niet tegen oneerlijke mensen, of mensen die dieren onrecht aandoen (op ene mager paard met een totaal niet passend zadel rijden valt daar ook onder).
En houdt aub je mond over mijn ouders, jij weet niets van mijn thuissituatie, en ja nu reageer ik scherp als je me persoonlijk aanvalt...

Eerlijk en respectvol reageren is nog altijd iets anders.
Oordeel ik over je thuissituatie? Nee ik zeg enkel dat je meer respect mag krijgen voor andere, mijn ouder heeft mij geleerd altijd respectvol te blijven tegenover andere..ongeacht welke situatie.
Ik ben niet de enige die er hier zo over nadenkt gezien ik al pb's heb gehad dat ik zei wat hun dachten :+

Trek je gewoon uit dit topic, je puberfase hoef je niet door te brengen op het internet als het toch is om je af te reageren op mensen.

TS: Trek je ook even terug voor een tijdje en doe ons versteld staan over een bepaalde tijd, ik ga dit topic ook temmen. :)

Zoe_97

Jolliegirl schreef:
Zoe_97 schreef:

ik zeg helemaal neit dat iedereen achter mij moet staan. ik zeg maar dat tig bokkers dezelfde berichten als ik geschreven hebben enkel pagina's terug, maar nu wordt ik heir een pestkop genoemd en worden mijn ouders persoonlijk aangevallen. Sorry hoor maar dat gaat me te ver.

Ik ben van mening dat een verhaal dat om de post veranderd kant nog wal raakt, en daar ben ik vast niet de enige in.

sorry als dit neit zo is, maar dit komt me vooral over als iemand die zich verveeld en vakantie heeft, Zo topics komen er tijdens vakanties vaker voorbij, verhalen die steeds veranderen, hengsten die TS enkel kan rijden etc.

TS je heb het vast goed voor met je paarden, maar neem dat adviezen aan en verander je verhaal niet steeds, dat maakt je al ene stuk geloofwaardiger, en dan zal ik (en anderen) ook op een andere manier reageren :)

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:52

BeSen schreef:
Gaan we Zoë nu de pestkop noemen? Oké ze is misshien niet aardig tegen ts geweest, maar. Ts soms ook niet tegen haar, het komt van twee kanten. Dus tem je op Zoë, dan tem je ook op TS :)

Het gaat om haar posts in verschillende topics en we temmen niet op haar maar op het topic zelf.
Zo'n topic doet niemand goed. :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:53

Wacht ik hou laulau en ts door elkaar...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:54

Nou ja, dat je op een paard kunt blijven zitten betekent duidelijk niet dat je ze ook optimaal kunt verzorgen.....
Laat dat dier nu eerst wat aankomen en sterker worden en zoek dan een passend zadel. Hij kan niet hard werken en groeien tegelijk....

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:54

Zoë ik vind het een beetje raar als je denkt dat ik een 'vakantie' topic ben reageer dan gewoon niet!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:55

LauLauu schreef:
BeSen schreef:

Het gaat om haar posts in verschillende topics en we temmen niet op haar maar op het topic zelf.
Zo'n topic doet niemand goed. :)

in andere topics heb ik nergens aanvallend gereageerd, (ja nog 1 topic maar dat is ene ander verhaal wat heir niet bijgehaald hoeft te worden, dat was een discussie dat is wat anders ;) )

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:55

XGabyvkeulen schreef:
Zoë ik vind het een beetje raar als je denkt dat ik een 'vakantie' topic ben reageer dan gewoon niet!

op het begin dacht ik dat ook niet, pas toen eht verhaal zo vaak veranderde

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:56

Zoë reageer gewoon niet meer, ik krijg meer het idee dat jij het belazerd. Als je een paard hebt weet je ook hoe druk het is en aangezien Jin de hele dag maar kan reageren

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:57

Ik zal eens keer een nieuw topic aan maken met hoe het paardje er aan toe is... Mocht ik hem ooit verkopen dan zal ik wel een beter baasje voor hem zoeken is misschien beter aangezien ik mijn paarden mishandel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:58

Afbeelding

Wat een drama hier.

Zoe_97

XGabyvkeulen schreef:
Zoë reageer gewoon niet meer, ik krijg meer het idee dat jij het belazerd. Als je een paard hebt weet je ook hoe druk het is en aangezien Jin de hele dag maar kan reageren

hoezo belazer ik het? dat snap ik niet?

LukieBradley

Oke afgezien van de discussie.
Zadel lijkt mij zo te lang en te ver naar voren en de boom niet geheel passend maar de foto's niet duidelijk genoeg.
De mijne is ook zo'n lekkere half Arabier met korte rug en als daar ook maar 1 ding verkeerd op ligt dan zul je het bezuren en vlieg je er vanaf.
Dus je hebt een erg lief paard :j
Zou gewoon de passer laten komen.
Mijne was ook dun en smal omdat hij erg ziek was geweest maar dat betekende niet dat hij geen lichte arbeid kon doen.
Je moet de juiste afwegingen weten te maken en regelmatig controleren

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:01

Bizzybijtje schreef:
[ Afbeelding ]

Wat een drama hier.

Afbeelding

:D

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 18:03

Dankje voor het advies. Ik zal wel eens kijken want vanmiddag kwam de zadelmaker en zei dat het paste. Hij is inderdaad heel lief, vandaag wel al tegen de muur aangesprongen oepss..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:05

Ik heb geen 10 pagina's doorgelezen en grote kans dat ik iets roep wat al vaker gezegd is maar ik vind het dier verschrikkelijk mager. Echt veel te mager om sowieso mee te gaan rijden. En ik vind het zadel inderdaad wat groot, ik zou er een goede zadelmaker bij halen. Maar sowieso eerst dat dier aan laten komen, wormenkuur erin, eventueel bloedje laten trekken en goed voeren.