Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meiske1577 schreef:Ik heb ze net in huis. Er zit bij de pezen wel een bescherming in. Ze zijn gemaakt van een soort geperforeerd neopreen, wat dus voor de lucht ventilatie moet zorgen. Heb ze nog niet gebruikt, maar ben erg benieuwd. Zijn erg zacht, dat was voor mij de reden ze te bestellen.
Free2 schreef:meiske1577 schreef:Ik heb ze net in huis. Er zit bij de pezen wel een bescherming in. Ze zijn gemaakt van een soort geperforeerd neopreen, wat dus voor de lucht ventilatie moet zorgen. Heb ze nog niet gebruikt, maar ben erg benieuwd. Zijn erg zacht, dat was voor mij de reden ze te bestellen.
Over welke beschermers heb je het nu als ik vragen mag?
MoniekV schreef:Capriootje schreef:Helaas gaat mijn zoektocht verder![]()
De PE zijn alweer retour. De maat M was qua lengte perfect alleen kreeg ze alleen heeeel strak vast. Is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar zit nu met niks, ja hele goedkope die ik nog had liggen.. Dus er word een setje veredus aangepast, ander elastiek eraan zodat hij die wel past. En dan zoeken we verder. Mag van m'n osteopaat een setje NEW proberen, ben benieuwd.
Balen. Zandona al geprobeerd?
annelinnie schreef:Klopt! Mijne zaten eerst ook strak maar ik na een week gebruik al zeker 10x minder! De zandona's hebben ook gaatjes, kan ze nu ze aan de binnenkant wat viezer worden door gebruik goed zien zitten. Gisteravond gereden in de zon, het was warm, echt waar, de pezen komen er droog en totaal niet heet onder vandaan. Tuurlijk wel warm, maar dat zouden ze ook zijn zonder peesbeschermers. Ik ben tevreden!
Free2 schreef:annelinnie schreef:Klopt! Mijne zaten eerst ook strak maar ik na een week gebruik al zeker 10x minder! De zandona's hebben ook gaatjes, kan ze nu ze aan de binnenkant wat viezer worden door gebruik goed zien zitten. Gisteravond gereden in de zon, het was warm, echt waar, de pezen komen er droog en totaal niet heet onder vandaan. Tuurlijk wel warm, maar dat zouden ze ook zijn zonder peesbeschermers. Ik ben tevreden!
Dus de zandona's rekken bij jou nog wat uit? Zou fijn zijn want ik heb hier een paar liggen die ik te strak vond en nog niet retour gestuurd.. Maar ik durf ze niet te gebruiken, stalgenoten hebben gevoeld en die zeiden dat er kans was dat er daar witte haren zouden komen. Misschien moet ik iets zoeken wat ik onder die elastiekjes kan schuiven zodat de druk verdeeld word. En dan hopen dat ze genoeg uitrekken?
Jaime_ schreef:Dus de zandona's rekken bij jou nog wat uit? Zou fijn zijn want ik heb hier een paar liggen die ik te strak vond en nog niet retour gestuurd.. Maar ik durf ze niet te gebruiken, stalgenoten hebben gevoeld en die zeiden dat er kans was dat er daar witte haren zouden komen. Misschien moet ik iets zoeken wat ik onder die elastiekjes kan schuiven zodat de druk verdeeld word. En dan hopen dat ze genoeg uitrekken?
Free2 schreef:snorremans schreef:Hoe vallen de Zandona superior peesbeschermers uit? Ik had hier al van een paar wat gelezen maar kom er niet helemaal uit. Twijfel tussen een M en L.
Ik heb de zandona carbon air, voor mijn niet-gigantische KWPNner in M gekocht. Pasvorm is op zich goed op de strakke elastieken na.
SMGL schreef:Francieen schreef:Br air tech, pezen worden niet warm, net zo warm als met mn dalmar eventers
Heb ze toevallig vandaag voorbij zien komen, zijn erg mooi.
Vraag me af, die paar luchtgaatjes, is dat wel echt voldoende...?