frutsels schreef:Ze zijn al onderweg Esther28. Morgen heb je ze in huis!
Yes, ik zag net een mail binnen komen, top

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frutsels schreef:De 3 in 1 beschermers zijn onlangs vernieuwd. De oude variant is er 1 voor de voorbenen en 1 voor de achterbenen maar de vernieuwde variant is gemaakt voo zowel voor als achterbenen. Dus het ligt er aan welje je bestelt! De pasvorm van de nieuwe is ook beter omdat het klittenband rondom loopt
Citaat:Maar qua omtrek om bijvoorbeeld de kogels niet?
Kunnen ze ook gebruikt worden in een natte bak?
Nef1985 schreef:Citaat:Maar qua omtrek om bijvoorbeeld de kogels niet?
Kunnen ze ook gebruikt worden in een natte bak?
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb er in ieder geval geen verschil in gebruik van gemerkt.
Alleen dat die maat voor de achterbenen voor de voorbenen bij die van mij wat aan de te lang zijn.
Had namelijk per ongeluk de verkeerde meegenomen en al gebruikt. Vond ze al wel wat aan de lange kanten keek later op de verpakking dat het dus voor de achterbenen waren
![]()
Bij een hele natte bak(waarbij er echt behoorlijke plassen zijn) gebruik ik de normale peesbeschermers, die zijn dan makkelijker schoonmaken.
De 3 in 1 zijn dan na drogen de volgende dag nog wat vochtig
wortelsussie schreef:@Nef1985, begreep dat jij het verschil ook niet zag! Onderste zin van mijn bericht was voor iemand die het wel wist![]()
Ik kan alleen de oude versie vinden
http://www.dochorse.nl/back-on-track-wo ... front.html
frutsels schreef:Sorry voor mijn late reactie, ben pas net teruggekomen van vakantie![]()
@wortelsussie: Ik verkoop inderdaad zelf ook de Back on Track producten, vandaar dat ik weet dat er een vernieuwde versie is. Ik heb zelf nog voldoende van de huidige versie op voorraad dus ik heb deze nieuwe variant zelf nog niet besteld. Maar ik kan ze uiteraard wel voor je bestellen, mocht je interesse hebben. Ik zal van de week even kijken of ik er als wel een productfoto van heb.
De nieuwe variant is er in maat S, maat M en maat L. Voor de voorbenen en achterbenen gebruik je doorgaans niet dezelfde maat.