funnyhorses schreef:Geryon schreef:Ts je hebt alleen barefoot getest blijkbaar? Er zit enorm veel verschil tussen de merken! Ghost heeft nu nieuwe zadels die smal en stevig zitten, je kan testen. Zou dat doen!
Je hebt ook boomloze of semi boomloze zadels die precies op een dressuurzadel lijken. Zoals de nieuwe barefoor, hm flexee en nog meer.
Nee heb echt een tijd met barefoot gereden toendertijd,in het begin beviel het goed maar na een poosje kwamen er toch een boel minpunten opdoemen helaas.
Dus het liefste wil ik een gewoon boomzadel.
Ik bedoelde de nadruk op barefoot ipv getest.
Boomloos staat niet gelijk aan barefoot.. Zeggen dat je door barefoot geen boomloos wilt is hetzelfde als zeggen dat je door massimo geen boomzadel meer wilt.Met veel van dat soort zadels mag je gewoon een wedstrijd rijden hoor, gelukkig wel! Alleen met zadels als trekker niet.

hahaha
Zadelpassers/makers zijn vaak erg van hun eigen merk. Om dat te voorkomen heb ik zelf in eerste instantie een zadelmaker erbij gehad die niks zelf verhandelt maar alleen aanpast. Just a note, zou zonde zijn als je je onnodig blindstaart op zo'n onnoemelijk duur merk zadel