Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Petrichor schreef:Waarom zeurt iedereen hier eigenlijk over de lengte van de TS terwijl het hele topic daar niet voor bedoeld is?
romyver schreef:Das jouw probleem @ lara_silver.
Alleen erg laag en kinderachtig, zeker op jouw lieeftijd..
En xslvna mag ook wel getemd.
Die kent ook het hele scheldwooordenboek uit dr hoofd.. @mitredl

romyver schreef:Doanique heb je een foto gezien dan???
cobelens schreef:zouden jullie als je 12 was je hier nog melden, no way, dus waarom zou ze hier nog een foto plaatsen

Doanique schreef:cobelens schreef:zouden jullie als je 12 was je hier nog melden, no way, dus waarom zou ze hier nog een foto plaatsen
Niet iedereen is hetzelfde toch? We wachten rustig af
Bovendien, als ik zo overtuigd ben dat ik nog wel op die shetlander past en mijn zadel past durf ik best een foto te maken. Misschien TS ook wel.
Doanique schreef:Maar precies als ik zeg; niet iedereen is hetzelfde. Sommige mensen zien op hun 10e dat ze niet meer op een shetlander passen, anderen moeten er een topic voor openen wat uitloopt op 10 pagina's!
met nadruk op te)
romyver schreef:Ze word gewoon kant en klaar uitgescholden!
En niet door 1, maar door meerdere mensen @eskegirl
xSlvna schreef:Kan niet oordelen vanaf een foto maar een zadel van 35 eu kan niks goeds zijn.
romyloverrr schreef:Een zadel van 35 euro 2e hands kan inderdaad niet goed zijn over het algemeen.
Dat is denk ik gewoon zo'n zadelmarkt prul.
Ik hoop niet dat ze verkopers hebben gezegd dat het goed ligt
En ligt het zadel niet achter de 18e rib?
Ik vind 16 inch. namelijk erg groot voor een shetlander
Mag ik misschien ook een foto?