mistid schreef:Die caps zag je met enige regelmaat... al zijn ze nu bij veel ruiters al oud en liggen te verstoffen in een kast.
Laatst een witte rijbroek van HH gekocht. Zat wat krap in het geld en mijn wedstrijdbroek was echt gaar. Kon er nog een mooie korting op krijgen ook. Daar heb ik 1x mee gereden en toen ik hem uit trok was de binnenkant van m'n benen (onder de anti-slip stukjes) gewoon tot bloedens toe open geschaafd en allemaal blauwe plekjes er omheen. Zag net dat nog iemand daar problemen mee had. Vervolgens in de was, allemaal pluisjes er op. Fabriek wilde het enkel herstellen en geen geld terug. Heb hem zelf gelukkig nog voor leuk geld kunnen verkopen. Maar dat bevestigde voor mij wel weer wat voor waardeloze rommel het was. Ondanks dat ik het geld eigenlijk niet kon missen een duurdere broek gekocht, kwaliteit is echt een stuk beter.
dan heb je gewoon pech gehad dat de pasvorm en het materiaal niet geschikt voor je is.
ik heb 3 rijbroeken van hh inmiddels al 6!!!! jaar... zien er nog steeds als nieuw uit. ondanks dat ze zeer intensief gebruikt zijn