Als je een foto hebt dan daarvan ben ik erg benieuwd..
TS: Ik vind ze echt super gaaf, ben ook benieuwd naar de fuchsia

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eclair98 schreef:Weetje, ik vind het echt allemaal heel erg mooi enzo, maar het is niet nieuw. Er zijn al langer Zdel vorige dekjes en zo wordt het altijd genoemd.
eclair98 schreef:Zie hierboven dusZik heb ze wel eens gezien moet ik bekennen. Dus ik vind de naam een beetje overbodig.
xSlvna schreef:Denk niet dat ze veel vindtNah ik ga eens googlen naar een verkooppunt van deze dekjes dan, wish me luck
Dabo schreef:eclair98 schreef:Weetje, ik vind het echt allemaal heel erg mooi enzo, maar het is niet nieuw. Er zijn al langer Zdel vorige dekjes en zo wordt het altijd genoemd.
Nee, een zadelvormig dekje is niet nieuw nee, klopt.
en de naam sjapad heb IK hem gegeven, hoeft toch niet te zeggen dat iedereen het maar zo moet noemen?![]()
Dabo schreef:eclair98 schreef:Weetje, ik vind het echt allemaal heel erg mooi enzo, maar het is niet nieuw. Er zijn al langer Zdel vorige dekjes en zo wordt het altijd genoemd.
Nee, een zadelvormig dekje is niet nieuw nee, klopt.
en de naam sjapad heb IK hem gegeven, hoeft toch niet te zeggen dat iedereen het maar zo moet noemen?
eclair98 schreef:Zie hierboven dusZik heb ze wel eens gezien moet ik bekennen. Dus ik vind de naam een beetje overbodig.
Als Anky ze wel op de markt gaat brengen zullen het waarschijnlijk gewoon Anky sjabrakken zijn, naast de Anky pads.
En als zij ze niet op de markt brengt, lig IK daar niet wakker van, want IK heb er dan al een paar!
xSlvna schreef:Denk niet dat ze veel vindtNah ik ga eens googlen naar een verkooppunt van deze dekjes dan, wish me luck
Verder iedereen bedankt voor al die leuke berichten!
lieflampje schreef:Op die manier. Rij er zelf ook graag met sjabrakken moet ik zeggen.
Je kan een knap staaltje naaien![]()
(ok, dat klinkt raar haha
)