kijk dat bedoel ik toppie van HH is toch te belachelijk voor woorden om 40 euro per set te betalen ? 80 euro voor een complete set daar heb je veel betere spullen van van andere merken
Ik voel me even heel blond hoor, maar begrijp ik het nou goed dat als je een setje voor rondom wilt hebben, je 2 setjes moet kopen? Bijvoorbeeld 1 paar M voor de voorbenen, en 1 paar L voor de achterbenen? En met welke maten zijn ze te vergelijken? Sorry als dit al besproken is, een aantal pagina's doorgelezen maar kon het niet helemaal vinden.
Klopt! Je zal dan 2 setjes moeten kopen, ik heb voor een pony die normaal cob heeft S besteld en past perfect en dan zal achter wel M moeten aangezien S te groot is voor achter!
Verder vind ik ze echt geweldig en paardlief loopt er super mee! Normaal houdt ze er niet zo van maar deze vind ze prima.
Fleurrr_
Geplaatst: 12-07-13 09:16
Ik heb ze in het wit besteld voor de wedstrijden, ben erg benieuwd! Heb ze nog niet in het echt gezien alleen bij iemand van ver af tijdens het rijden. Ik heb voor mijn paard M en L besteld, als ze super bevallen kan ik altijd nog een S voor mijn pony bestellen, die kan dan de M achter om
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Ik zit er ook aan te denken om ze te gaan bestellen na het lezen van dit topic, heb zojuist mijn BR Pro Max beschermers te koop gezet omdat ik dat maar ondingen vind.
Iedereen hier is een tevreden gebruiker van de flextrainers?