Ma_ris_ka schreef:Neusriemen Extra-Full: als je die in lak (zwart) kunt aanbieden of gewoon zwart leer met wit onderlegd (gecombineerde neusriem, niet te smal) in de normale prijsklasse voor een losse neusriem (tussen de 20 en 30 euro) neem ik beslist een van je af

(weet even niet wat losse lakneusriemen in normale maten kosten

).
Persoonlijk vind ik blinde sluitingen niet mooi

Halsters; effen of met print, verstelbaar bij kop- en neusstuk. Vrolijke, felle kleuren. Niet te basic (zoals zwart, donkerblauw en rood). Fel roze, paars of groen bijvoorbeeld. Of luipaard print of 'burberry'.
Prijzen van speciale maten zullen niet of bijna niet duurder zijn dan normale maten.
20-30 euro is vrij goedkoop voor een losse lak neusriem.
Ik heb nu geen lak neusriemen op de planning staan, maar zodra ze er komen laat ik de maat X-full mee komen.
Halsters met printjes worden momenteel gemaakt 
Burberry print heb ik al in de webshop.
Evelli schreef:Peerke: deze frontriemen zijn 3mm-6mm-3mm breed (maat van de steentjes) maar die steentjes zijn ook groter te verkrijgen, in meer rijen op een stukje leer te maken e.d. Je zou je licht eens op kunnen steken bij alle hobbymatige frontriemen makers over ideeen en mogelijkheden.
Ik heb voorbeelden opgevraagd bij enkele fabrikanten.
Alleen door het tijdsverschil, verloopt het niet heel soepel.
susanne_m schreef:goh misschien is ie al eerder genoemd, maar een deken voor een breed geschouderde pony...
maat 175 zijn de billen bloot, maat 185 zakt aan de voorkant...
zowel fleece al vliegendekens..
Is al eerder genoemd, een ideale deken die op ieder paard past bestaat niet.
Ik ga kijken hoe groot de vraag hier naar is.
Als ik een nieuw model wil, kan dat wel.. maar dan moet ik er wel een x aantal afnemen.. en dat zijn er een paar honderd.
florence123 schreef:5 punts borsttuigen in cognac kleur! echt alleen devoucoux heeft ze, 280€ is me toch net te zot.
Ik heb even heel snel gekeken, 5 punts kan in het cognac kan ik indd. niet vinden, 3 punts is al moeilijk maar die zijn er wel voor een normale prijs.
Anne_mieke88 schreef:Ik heb je een PB gestuurd over de hoofdstellen met kruis...was het wat?
Heb ik bekeken, maar de prijzen waren 4x zo hoog als wat ik in gedachten had 
Het is toch een gewoon engels hoofdstel met alleen een kruis ?